معرفی پروژه های ساختمانی

ساخت وبلاگ

امکانات وب

مزایای مالی و سرمایه‌گذاری بیمه عمر پاسارگاد : بیمه عمر و سرمایه‌گذاری پاسارگاد در کنار پوشش های بیمه‌ای، مزایای سرمایه‌گذاری و مالی ارزشمندی را برای فرد بیمه شده دارد که وی می‌تواند از ابتدای بیمه‌نامه از همه مزایای مالی بیمه عمر خود استفاده نماید. دو مزیت مهم سرمایه‌گذاری در بیمه عمر پاسارگاد را می‌توان به شکل زیر بیان کرد.

گرفتن وام بدون نیاز به ضامن و وثیقه 

بیمه شده بیمه عمر پاسارگاد با پایان سال دوم می‌تواند تا ۹۰درصد از اندوخته خود را وام  بگیرد. میزان وامی که وی می تواند از محل اندوخته خود دریافت کند بر اساس حق بیمه پرداختی وی و سال بیمه‌ای بیمه‌نامه می‌باشد. هر چه میزان حق بیمه پرداختی شما بیشتر بودن و سال بیمه‌ای شما بالاتر باشد میزان اندوخته بیمه‌ای‌تان زیاد بوده و میزان وام دریافتی شما هم بیشتر خواهد بود.

پرداخت سود قطعی و مشارکتی

شرکت بیمه پاسارگاد از زمان شروع بیمه عمر دو نوع سود تضمینی و مشارکتی را به بیمه‌نامه‌های عمر پرداخت می‌کند. میزان سود تضمینی بیمه عمر پاسارگاد بر اساس سود مصوب بیمه مرکزی پرداخت می‌شود. اما سود مشارکتی بر اساس سود سرمایه‌گذاری شرکت بیمه پاسارگاد در هر شرکت بیمه متفاوت بوده مقدار سود مشارکت هر سال بر اساس مصوبه مجمع سالانه شرکت بیمه پاسارگاد محاسبه شده و اعلام می‌شود

مزایای کلی بیمه عمر پاسارگاد

  • داشتن سطح توانگری در رتبه ۱ در بین شرکت های بیمه در ارائه خدمات و جبران خسارت در طول چند سال اخی.
  • امکان استفاده از وام بیمه عمر بدون نیاز به ضامن
  • پرداخت سود تضمینی و سود مشارکتی به اندوخته بیمه‌نامه
  • امکان پرداخت مبلغی به صورت سپرده اولیه د رابتدای بیمه‌نامه برای افزایش میزان سرمایه‌گذاری
  • امکان تعیین میزان و نحوه پرداخت حق بیمه عمر توسط خود فرد
  • امکان دریافت تخفیف در خرید برخی از بیمه‌نامه های دیگرشرکت بیمه پاسارگاد از جمله بیمه بدنه پاسارگاد، بیمه آتش سوزی پاسارگاد و … برای دارندگان بیمه عمر پاسارگاد
  • داشتن معافیت مالیاتی اندوخته و سرمایه بیمه عمر
  • داشتن پوشش حادثه در بیمه عمر
  • امکان خرید پوشش آتش سوزی منزل مسکونی در کنار بیمه عمر
  • امکان برخورداری از معافیت از پرداخت حق بیمه تا پایان قرارداد در صورت ازکارافتادگی
  • داشتن پوشش بیماری های خاص در بیمه عمر
  • داشتن پوشش تکمیل درمانی در بیمه عمر

مزایای مالی و سرمایه‌گذاری بیمه عمر پاسارگاد . بیمه عمر پسارگاد در گرگان قدس علوی

چرا بیمه پاسارگاد؟

تو بحث خدمات بايد خيلي با دقت شركت مورد نظرمون رو انتخاب كنيم.
تعداد زيادي شركت در صنعت بيمه مشغول فعاليت هستند و همه آنها هم مورد تأييد بيمه مركزي مي باشند.

اما چرا ما به شما بیمه پاسارگاد رو پيشنهاد ميكنيم :

1.عضو گروه مالي قدرتمند بانك پاسارگاد هستش كه در حال حاضر از لحاظ سرمايه ثروتمندترين بانك كشور محسوب ميشود

2.بیش از ١٠ ساله كه در حال فعالیت است و در طول اين مدت تغيير مديريت نداشته اين نشان دهند يك نظام اداري سالم در شركت است.

3.با توجه به انتخاب سازمان مديريت صنعتي جزو ١٠٠ شركت با رشد سريع در كشورمان است.

4.در چند ساله گذشته بطور متوالي در مدت فعاليت خود به عنوان بيمه برتر از طرف بيمه مركزي انتخاب شده به سه دليل زير:

شفافيت در گزارش مالي( جزو معدود شركت هايي هستش كه كسورات بيمه اي رو در جدول خود به مشتري ارائه ميده)

توانايي ايفاي تعهدات( طبق اعلام بيمه مركزي اين شركت در سطح يك توانگريست يعني بالاتر از تعهدات ايجاد شده ميتونه خدمات بده)
٩٠٪‏ رضايتمندي مشتري

5.ايجاد وجه تمايز رقابتي در بيمه زندگي:

ارائه كارت درمان sos دارندگان بيمه زندگي بصورت رايگان

ارائه پوشش بيمه آتش سوزي منزل مسكوني با كمترين هزينه

 پرداخت غرامت به هر بيماري خاص تا سقف40 م ت

  پرداخت وام هاي متوالي در طول قرارداد (به شرط تسويه وام قبلي)

ارائه پوشش هاي اضافي بيمه حادثه(اعتصاب، شورش، بلوا، آتشفشان و زلزله )

ارائه تخفيفات در ساير رشته هاي بيمه اي به دارندگان بيمه زندگي

6.داراي بزرگترين شبكه فروش در سراسر كشور جهت خدمات رساني مطلوب و سريع به متقاضيان

7.بالاترين ارزش سهام در بورس

معرفی پروژه های ساختمانی...
ما را در سایت معرفی پروژه های ساختمانی دنبال می کنید

برچسب : مزایای مالی و سرمایه‌گذاری بیمه عمر پاسارگاد , بیمه عمر در گرگان , بیمه پاسارگاد در گرگان , بیمه در گرگان, نویسنده : هاجر افشنگ بازدید : 291 تاريخ : يکشنبه 31 شهريور 1398 ساعت: 19:54

تفاوت قابلمه گرانیتی با قابلمه سرامیکی : آشپزخانه یعنی پخت و پز و آشپزخانه بدون  آشپزی با یک اتاق عادی هیچ فرقی ندارد. وقتی قرار است یک غذای عالی، درجه یک، با کیفیت  و سالم از این  آشپزخانه بیرون بیاید عوامل زیادی دست به  دست هم می دهند که این موارد عبارتند از: مواد اولیه خوب، مهارت بالا، تجربه و در آخر ظروف حرفه ای و با کیفیت. شتن قابلمه نسوز یکی از بهترین  گزینه هاست که امروزه در خرید ها به  یکی از اولویت ها تبدیل شده است. در ادامه  در این مطلب مزایای سرویس قابلمه گرانیتی را نسبت به سرامیکی بررسی میکنیم

گرانیت چیست؟ گرانیت یک نوع پوشش برای داخل ظروف پخت و پز است. اسم این قابلمه هیچ ارتباطی با خود گرانیت ندارد. گرانیت یک سنگی در طبیعت است و چون پوشش این ظروف مشابه سنگ گرانیت است به این اسم نام گذاری شده است.ظروف و قابلمه های سرامیکی همانطور که از اسمش پیداست از سرامیک و خاک رس تهیه شده و مانند ظروف دیگر لعاب داده و درون کوره های حرارتی ساخته شده اند .در سالیان پیش از قابلمه های سرامیکی استفاده خیلی زیادی میشده است ولی امروز قابلمه های دیگر با قابلیت های بیشتر ساخته و به بازار آمده اند که کم تر از قابلمه های سرامیکی استفاده میشود ولی به طور کامل هم از بین نرفته است

تفاوت قابلمه گرانیتی با قابلمه سرامیکی . خرید قابلمه گرانیتی اطمینان کالا .

مزایا و معایب قابلمه های گرانیتی و قابلمه های سرامیکی

پوشش داخل قابلمه گرانیتی قابلیت نچسب بودن  و ماندگاری بهتر و بالاتری نسبت به قابلمه سرامیکی دارد به طوری قابلمه سرامیکی بعد از یک مدت استفاده قابلیت نچسب بودن خود را از دست میدهد. قابلمه گرانیتی و قابلمه سرامیکی هردو در برابر سایش مقاومت بیشتر و بالاتری نسبت به دیگر قابلمه ها دارند. قابلمه های گرانیتی مقاومت بالایی دارند اما قابلمه های سرامیکی به دلیل اینکه از خاک و سرامیک ساخته شده اند ممکن است بشکند.قابلمه های سرامیکی چون از جنس خاک و سرامیک اند برای گرم شدن به حرارت خیلی زیاد احتیاج دارد و طول میکشد تا قابلمه گرم شود.در صورتی که قابلمه گرانیتی قابلین پخش حرارت در تمام سطح ظرف را دارد. قابلمه گرانیتی نیاز کمتری به روغن دارد و از آن به عنوان قابلمه های سالم یاد می شود

پوشش گرانیت با ده برابر مقاومت بیشتر از تفلون در میان پوششهای نچسب ظروف از همه با دوام تر و سخت تر است و گرما را در خود نگه داشته و غذا دیرتر از ظرف معمولی می سوزد.در زمان استفاده از ظروف گرانیتی نیاز به استفاده از روغن و کره نیست و به همین دلیل غذایی سالم و با کالری کمتر پخته می شود که برای سلامتی مهم است و خاصیت دیگر آن حفظ طعم غذا می باشد.

نمیدهد ظروف گرانیتی کامل بهداشتی و فاقد سرب و کادمیوم می باشد به همین جهت دوست سلامتی می باشد و چون مقاومت آن نسبت به دماهای بالا زیاد است لذا با غدا ترکیب نمی شود.

چگونگی نگهداری قابلمه های گرانیتی و سرامیکی

♦برای طول عمر بیشتر قابلمه گرانیتی و قابلمه سرامیکی لازم است چند نکته را رعایت کنیم :

♦هنگام پخت و پز برای قابلمه گرانیتی و قابلمه سرامیکی  از قاشق های چوبی استفاده کنید.

♦قابلمه گرانیتی را به طور ناگهانی در جای سرد یا گرم قرار ندهید.

♦به پوشش داخل قابلمه گرانیتی ضربه شدید نزنید.

♦برای شست و شوی قابلمه گرانیتی و قابلمه سرامیکی از ابر استفاده کنید .

♦هرگز قابلمه های سرامیکی را درون همدیگر قرر ندهید.

♦از قرار دادن قابلمه سرامیکی خالی روی حرارت خود داری کنید.

♦غذای داخل قابلمه گرانیتی را  با قابلمه درون یخچال قرار ندهید.

آشنایی با سرویس قابلمه گرانیتی اطمینان کالا طرح مایسا

تفاوت قابلمه گرانیتی با قابلمه سرامیکی خرید قابلمه گرانیتی اطمینان کالا

سرویس قابلمه 7 پارچه از جنس ترکیبی آلومینیوم با روکش گرانیتی است که  آشپزی در آن با اطمینان و سلامت پخت بالاست. این سرویس ایرانی شامل 3 قابلمه به سایز ۲۰ . ۲۴ . ۲۸سانتی‌متری و یک تابه دو دسته به سایز 24 سانتی متر است.  درب قابلمه‌های این ست از جنس ترکیبی استیل و شیشه است. ظروف سرویس قابلمه 7 پارچه طرح کیفیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است. با تهیه‌ این ست رنگ و زیبایی و بهداشت را به آشپزخانه‌ی خود هدیه دهید.رنگهای این سرویس در قالب 2 رنگ بادمجانی (بنفش تیره) و مشکی قابل عرضه می باشد.پوشش گرانیت با ده برابر مقاومت بیشتر از تفلون در میان پوششهای نچسب ظروف از همه با دوام تر و سخت تر است و گرما را در خود نگه داشته و غذا دیرتر از ظرف معمولی می سوزد.

در زمان استفاده از ظروف گرانیتی نیاز به استفاده از روغن و کره نیست و به همین دلیل غذایی سالم و با کالری کمتر پخته می شود که برای سلامتی مهم است و خاصیت دیگر آن حفظ طعم غذا می باشد.گرانیت ماده ای طبیعی است و طی سالیان متمادی پدیدار شده است.دمایی که روی اجاق به گرانیت می دهیم کمتر از مقداری است که در زمان تشکیل خود داشته به همین دلیل مولکولهای خود را از دست نمیدهد ظروف گرانیتی کامل بهداشتی و فاقد سرب و کادمیوم می باشد به همین جهت دوست سلامتی می باشد و چون مقاومت آن نسبت به دماهای بالا زیاد است لذا با غدا ترکیب نمی شود.

معرفی پروژه های ساختمانی...
ما را در سایت معرفی پروژه های ساختمانی دنبال می کنید

برچسب : تفاوت قابلمه گرانیتی با قابلمه سرامیکی, نویسنده : هاجر افشنگ بازدید : 256 تاريخ : يکشنبه 31 شهريور 1398 ساعت: 19:43

پاقلعه بهشت گمشده گلستان : این روستا یکی از جاذبه های گردشگری در رامیان می باشد که اگر قصد سفر به آن را دارید سوئیت و ویلای خود را درگلستانیها جستجو کنید .این روستا یکی از روستاهای تاریخی استان گلستان می باشد که از نظر قدمت و طبیعت بی نظیر آن بسیار شگفت انگیز است.روستا در ارتفاع 1200 متری از سطح دریا قرار دارد و بدلیل کوهستانی بودن زمستان های سرد و تابستان معتدلی دارد. با ورود به این روستای زیبا و تماشاکردن طبیعت بکر و شگفت انگیز به همراه بوی باران و نم دیوارهای گلی و همچنین صدای آب و پرندگان روح خود را به پرواز در می آورید و انگار جان تازه ای گرفته اید. اما چرا به این روستا پاقلعه می گویند؟ در ادامه این موضوع را برای شما توضیح می دهیم.

پاقلعه بهشت گمشده گلستان

این روستا از توابع شهرستان رامیان می باشد و در 18 کیلومتری این شهر قرار دارد و با گرگان 70 کیلومتر فاصله دارد. و اگر قرار باشد از گرگان به سمت این روستا حرکت کنید در حدود 50 دقیقه طول می کشد به این روستای زیبا برسید. روستای پاقلعه در میان جنگل های هیرکانی قرار گرفته که پوشش گیاهی و بالطبع پوشش جانوری آن بینظیر و منحصر به فرد است.

پاقلعه بهشت گمشده گلستان

چرا به این روستا پاقلعه می گویند؟

آثار باقی مانده از شهر تاریخی تمیشه و قلعه ماران در 3 کیلومتری روستا، از قدمت و تاریخ کهن این منطقه حکایت دارد. این قلعه در زمان تیرداد اشکانی ساخته شده و پایتخت دوم اشکانیان بوده است. نام این روستا، پیش از انقلاب 57 «سازمان قاسم‏خان مقصودلو» بوده است. بعد از انقلاب و تا سرشماری سال 1375، «اسلام‏آباد فندرسک» نامیده می‌‏شده است. پس از آن، به «پا قلعه» تغییر نام داده است؛ علت این نامگذاری را استقرار روستا در پایین قلعه ماران دانسته‌‏اند.

بیشتر بخوانید

خالد نبی سرزمین هزار دره

بهترین شهرهای استان گلستان را بشناسیم

اهالی روستا پاقلعه

اهالی روستای پاقلعه به گویش استرابادی تکلم می کنند. معاش روستاییان بر پایه فعالیت های زراعی، دامداری، باغداری و صنایع دستی چون قالی، قالیچه، گلیم، نمد و چادر شب استوار است.محصولات زراعی این روستا شامل گندم، جو، خیار، گوجه فرنگی و لوبیا و محصولات باغی شامل گردو، آلو ترش، به و ازگیل است.

پاقلعه بهشت گمشده گلستان

جاذبه های گردشگری در پاقلعه

از جاذبه های اطراف روستا می توان استخرطبیعی گل رامیان، منطقه جامه شوران و چشمه های پر آب سرگل و چشمه پشمکی، مجموعه آبشارهای پشمکی، مجموعه آبشارهای سرخه کمر، مجموعه آبشارهای جوزک، مجموعه آبشارهای سید کلاته، چشمه نیلبرگ، انجیر چشمه، ذخیره گاه سرو زربین، سایت پروازی پاراگلایدر و ارتفاعات قلعۀ میران را نام برد. چاه های موسوم به گندم سوخته نیز از دیگر جاذبه های اطراف روستاست که بیشتر مکانی برای ذخیره آذوقه مردم قلعه بوده است.

چشمۀ گل رامیان

چشمه گل رامیان یک استخر طبیعی است که آب سردی از زمین آن می جوشد. گفته می شود عمق این شاهکار طبیعی حدود ۸۰ متر است و عمیق ترین چشمه آب سرد جهان تلقی می شود.

این چشمه از چشمه های آهکی است که سرریز آن به رودخانه قره چای رامیان می ریزد که از شاخه های گرگانرود است.

پاقلعه بهشت گمشده گلستان

آیینی که در میان مردم روستا رواج دارد چیست؟

مردم روستای پاقلعه در اعیاد بزرگ مذهبی به جشن و سرور و در ایام محرم و وفات ائمه به عزاداری می‏پردازند. ایام عید نوروز و روزهای چهارشنبه سوری، سیزده بدر و شیب یلدا مورد توجه مردم است که با مراسم ویژه‏ای سیزده بدر برگزار می‏شود. نی ساز همیشگی و همراه مردم روستاست که در مراسم مختلف، آواز خوانندگان محلی را همراهی می‏کند.

 

معرفی پروژه های ساختمانی...
ما را در سایت معرفی پروژه های ساختمانی دنبال می کنید

برچسب : اجاره ویلا در پاقلعه , اجاره سوئیت در پاقلعه , اجاره ویلا در رامیان , کلبه بومگردی در پاقلعه , اجاره کلبه جنگلی در پاقلعه, نویسنده : هاجر افشنگ بازدید : 268 تاريخ : يکشنبه 31 شهريور 1398 ساعت: 0:41

انجام امور اداری در گرگان : امروزه با روند رشد تکنولوژی و سرعت در بازار کار وقت بسیار ارزشمند است. افراد هوشمند همواره به دنبال راه حل های مناسب تر برای تغییر در شیوه زندگی خود هستند. راه کارهای سریع تر، ارزان تر و باکیفیت تر که این امکان را به افراد می دهد تا بتوانند تا جای ممکن از امکانات پیرامون خود استفاده کنند و زمان و هزینه های خود را کنترل و بهینه کنند. امروزه این مسافرت های گاه و بیگاه یکی از معضلات مشاغل به شمار می آید.

در دنیای امروزی به دلیل حجم زیاد دغدغه های زندگی یک فرد به تنهایی قادر به انجام تمام امور و کارهای اداری و غیر اداری نمی شود.به همین منظور برون سپاری کارها تا جای ممکن، شخص پرمشغله امروزی را تا حد زیادی به آرامش فکری و روانی می رساند، همچنین از بی نظمی و پریشانی زندگی شخص جلوگیری می کند.

چه زمانی اموراداری خود را به دیگران بسپاریم؟

زمانیکه شما در شهری دیگری زندگی می کنید به عنوان مثال شما در شهر مشهد زندگی میکنید و باید برای انجام کار اداری ویا هر کار دیگری به گرگان سفر کنید. اولین چیزی که به فکر شما می زند این است که در گرگان چه کسی را دارید تا این کار را انجام دهد و شما از رفتن به این مسافرت اجباری خلاص شوید.

این امور میتواند شامل خرید یک سته گل زیبا و فرستادن برای دفتر ,شرکت و یا غرفه همکارتون که در شهر گرگان زندگی میکند و یا انجام خدمات دانشجویی , امور اداری و ... می شود. در بعضی موارد شما می خواهید بازار شهر گرگان را از نظر اقتصادی و راه اندازی یک شرکت و یا نمایشگاه و یا حتی استخدام نیروی بومی نیاز به کمک دارید؟

همیشه دنیا به کام شما نیست

همیشیه انجام اموراداری یک کار ساده و بدون دردسر نیست . گاهی اوقات این کار بسیار درهم پیچیده می شود و افراد ممکن است برای انجام آن مجبور باشند ساعت ها زمان و هزینه کنند و از این ادراه به این اداره و به اتاق های متفاوت مراجعه کنند. این مراجعات که طبقه‌های مختلف اداره را بالا و پایین می‌روید زیاد دلچسب نیست و گاهی اوقات زمان شما بیهوده بدون اینکه کاری را از پیش ببرید سپری می شود.

مشکلات انجام اموراداری

  • عدم آگاهی نسبت به روند انجام امور اداری
  • از کجا شروع کنیم و در ابتدا باید به چه اداره ای مراجعه کنید
  • ترتیب مراجعه به اداره جات مختلف
  • اطلاع داشتن از مدت زمان مورد نیاز برای انجام یک موردِ اداری
  • آگاهی دقیق از مدارک مورد نیاز

اما شما فکر می کنید راه حل کار چیه؟!

تیم گلستانی ها را در واقع جای خود در نظر بگیرید که می تواند تمام کارهای اداری شما را به همان اندازه که شما حساس هستید و با دقت بالا پیگیری می کنید انجام دهد. ما کمک می کنیم راه حلی مناسب برای خلاص شدن از مسافرت های کلافه کننده و غیر لذت بخش به شهر گرگان پیدا کنید. شما میتوانید هزینه و زمان صرف برای این مسافرت را صرف کارهای دیگر کنید و با لذت بتوانید به اموری که دوست دارید بپردازید.

اما مشکل موقعی بزرگتر می شود که برای انجام امور اداری خود مجبور هستید به چند اداره مراجعه کنید! گاهی جستجو در اینترنت هم کمکی نمی کند. دربه‌ در دنبال فردی هستید که روند موردنظر را تجربه کرده باشد تا بتوانید از او کمک بگیرید.

یکی از مهم ترین اولویت های ما انجام اموراداری شما در سریع ترین زمان ممکن و با خدمات شایسته می باشد که تجربه شیرنی و دلچسبی را داشته باشید و درنهایت احساس رضایت قلبی بیشتر شما را جلب کنیم. امیدوارم بتوانیم همگام با انجام خدمات شما گامی بزرگ در روند رشد کار شما و تسهیل در اموراداری و غیر اداری شما داشته باشیم.

مدارکی مورد نیاز چیست؟

تصور کنید خسته و تشنه در گرمای تابستان، بعد از دوندگی‌های فراوان مدارک مورد نیاز برای مراجعه به هر اداره هم یک چالش جدی است. خیلی اوقات در حین پیگیری، به یکباره متوجه می‌شوید که به اصل یکی از مدارکتان نیاز دارید. یا کپی‌هایی که هر بخش اداری لازم دارد و باعث مراجعه‌ی چندین‌باره شما به بخش کپی می‌شود؛ احساسی جز خشم و درماندگی و کلافگی برایتان نخواهد داشت.

تصور اینکه متاسفانه باید یک روز دیگر برای مراجعه وقت بگذارید و مدارکتان را کامل کنید، وحشتناک است.

پس با خیال آسوده امور اداری خود را به ما بسپارید

خدمات ما برای انجام امور اداری درگرگان

  • پیگیری امور اداری
  • پیگیری و ارسال نامه های اداری
  • ترجمه رسمی مدارک
  • امور نظام وظیفه
  • انجام و پیگیری امور قانونی مرتبط با نظام وظیفه و معافیتها
  • تغییر دانشگاه و مقطع تحصیلی
  • پیگیری معافیتهای تحصیلی
  • پیگیری قانونی خرید سربازی
  • امور دانشجویی
  • انجام کلیه امور دانشجویی و فارغ التحصیلی مرتبط با وزارت علوم / وزارت بهداشت
  • دریافت و ترجمه رسمی مدارک
  • تایید مدارک تحصیلی
  • امور دانشجویان خارج کشور

مزیت سپردن اموراداری خود به گلستانی ها چیست؟

  1. به کاهش ترافیک و آلودگی هوا کمک می‌کنید.
  2. بی‌دغدغه به امور شخصی خود می‌پردازید.
  3. می‌توانید با آسودگی در کنار خانواده بمانید؛
  4. می‌توانید به تفریح با فرزندان خود فکر کنید.
  5. در محل کار با خیال راحت به امور مهم‌تر رسیدگی کنید.
  6. ساعت‌های مرخصی‌تان را بیهوده از دست ندهید.
  7. امور بیرون از منزلتان را به افراد آگاه و متخصص بسپارید.
معرفی پروژه های ساختمانی...
ما را در سایت معرفی پروژه های ساختمانی دنبال می کنید

برچسب : انجام اموراداری در گرگان , انجام امور دانشجویی در گرگان , نویسنده : هاجر افشنگ بازدید : 261 تاريخ : يکشنبه 31 شهريور 1398 ساعت: 0:37

تاثیر کود سبز بر یونجه قسمت دوم  : عملکرد و اجزاء عملکرد گندم در سال دوم تناوب: نتایج تجزیه واریانس حاکی از آن است که بین تیمارها از لحاظ عملکرد دانه، تعداد سنبله در واحد سطح، تعداد سنبلچه در سنبله، تعداد دانه در سنبله، و طول سنبله در سطح احتمال ۱ درصد و برای شاخص برداشت در سطح احتمال ۵٪ اختلاف معنی داری وجود دارد، اما برای سایر صفات اختلاف معنی داری بین تیمارها وجود ندارد. عملکرد دانه در ۸ تیمار گندم را می توان در سه گروه دسته بندی کرد. در گروه اول تیمار گندم +کود بیولوژیک +۳۰ کیلو گرم نیتروژن، با ۱۵۷۰ کیلوگرم در هکتار بالاترین میزان عملکرد را بخود اختصاص داد. در گروه دوم تیمارهای گندم (بدون کود نیتروژن) و گندم + کود بیولوژیک +۶۰ کیلوگرم در هکتار نیتروژن به ترتیب با عملکردهای ۱۳۶۳ و ۱۲۹۳ کیلوگرم در هکتار قرار گرفتند.

در گروه سوم تیمارهای شاهد گندم بدون کود نیتروژن و گندم + ۷۰ کیلوگرم در هکتار نیتروژن (عرف منطقه) به ترتیب با عملکردهای ۹۱۲ و ۸۵۸ کیلوگرم در هکتار کمترین مقدار را حائز شدند. بقیه تیمارها در حد فاصل گروه های دوم و سوم قرار گرفتند در آزمایش ایونز و همکاران (۲۰۰۳) عملکرد گندم در تناوب لگوم- گندم بیشتر از گندم گندم بود.

بخشی از برتری عملکرد گندم در تیمار گندم +کود بیولوژیک +۳۰ کیلوگرم نیتروژن را می توان به فعالیت باکتری های تثبیت کننده نیتروژن و قسمتی را نیز به کار برد کود شیمیایی نیتروژنه نسبت داد. به نظر می رسد که کاربرد توأم این دو منبع کودی منجر به تأثیر بر اجزاء عملکرد گندم در این تیمار شده است، به طوری که در صفات تعداد سنبله در واحد سطح و تعداد دانه در سنبله نسبت به سابر تیمارها برتری نشان داده است. البته این برتری در صفاتی نظیر زیست توده و شاخص برداشت نیز پدید آمده است. در آزمایش بهل و همکاران (۲۰۰۳) کاربرد توام ازتوباکتر ومایکوریزا باعث افزایش عملکرد دانه، تعداد دانه در سنبله، وزن هزار دانه و عملکرد بیولوژیکی در گندم شد. همچنین رائی و گائور (۱۹۸۸) به این نتیجه رسیدند که تیمار گندم با ازتوباکتر و آزوسپریلیوم به تنهایی و مخلوط آنها به ترتیب ۹۱/  درصد، ۸ / ۲درصد و ۱۳ / ۹ درصد افزایش عملکرد گندم را در پی داشت.

کود سبز چیست؟

یکی دیگر از راههای افزایش ماده آلی خاک استفاده از کود سبز در تناوب زراعی می باشد. منظور از کود سبز شخم زدن گیاه در خاک پس از رشد کافی و بدون برداشت محصول است. اثر کود سبز بر خصوصیات فیزیکی خاک همانند کود حیوانی می باشد.
ولی کود سبز عملاً مواد غذایی به خاک اضافه نمی کند، بلکه آن چه را که طی رشد خود از خاک جذب کرده و در خود ذخیره نموده است به خاک بر می گرداند اما در صورتی که از گیاهان تیره بقولات بعنوان کود سبز استفاده شود تمام ازت تثبیت شده را به خاک بر می گرداند. از طرف دیگر کود سبز با جذب و ذخیره مواد غذایی در خود از شسته شدن آنها جلوگیری می نماید. گیاه مورد استفاده بعنوان کود سبز می بایستی اثرات فیتوتوکسینی بر رشد محصول بعدی نداشته باشد، فصل رشد کوتاهی داشته، تراکم بوته بالا را تحمل کند و رشد سبزینه ای زیادی داشته باشد تا علاوه بر این که مقدار زیادی ماده آلی به خاک اضافه می کند، پوشش کامل خاک را تامین نماید. پوشش کامل خاک برای جلوگیری از فرسایش خاک و بازداری رشد علفهای هرز ضرورت دارد. بنابراین اهداف کود سبز را می توان در افزایش ماده آلی خاک، حفظ مواد غذائی خاک (و در صورت استفاده از گیاهان تیره بقولات افزایش ازت خاک)، جلوگیری از فرسایش خاک و مبارزه با علفهای هرز خلاصه نمود. توجه به اهداف فوق روشن می سازد که کود سبز قبل از گیاهان وجینی در تناوب قرار می گیرد.

نتایج حاصله از تحقیق تاثیر کود سبز بر یونجه در گروه اول

هر چند که در این تحقیق سهم هر یک از فاکتورهای کود بیولوژیک و یا کود شیمیایی در افزایش عملکرد دانه گندم به تفکیک مشخص نشده است، اما برتری ۹ در صدی عملکرد دانه در تیمار گندم +کود بیولوژیک (بدون کود نیتروژن) به تیمار گندم بدون كود نیتروژن، که کرت های آنها در سال اول تناوب در شرایط یکسان و تحت آیش قرار داشته اند، را می توان به کاربرد کود بیولوژیک در تیمار اول نسبت داد. اما کار برد توأم کود بیولوژیک و کود شیمیایی عملکرد گندم را از ۱۰۰۰ کیلوگرم در هکتار در تیمار گندم + کود بیولوژیک بدون کود نیتروژن با تأثیر بر صفات تعداد سنبلچه در سنبله، تعداد دانه در سنبله، وزن زیست توده و طول سنبله، با حدود ۳۰ درصد افزایش، به ۱۵۷۰ کیلو گرم در هکتار در تیمار گندم + کود بیولوژیک + ۳۰ کیلو گرم نیتروژن، رسانده است. این در حالی است که این دو تیمار از نظر سایر اجزاء عملکرد و صفات فاقد اختلاف معنی دار می باشند. به نظر می رسد که علاوه بر نیتروژن آلى ذخیره شده در کرتهای تیمار گندم +کود بیولوژیک +۳۰ کیلوگرم نیتروژن در سال اول آزمایش (آیش)، احتمالا کاربرد ۳۰ کیلوگرم در هکتار کود شیمیایی نیتروژنه شرایط تغذیه ای مناسبی را برای تکثیر و فعالیت باکتری های ازتوباکتر و آز سپیریلیوم فراهم نموده است، زیرا این باکتریها جهت رشد و تثبیت ازت نیازمند وجود این عنصر در محیط غذایی هستند

ارتقاء سطح مصرف کود شیمیایی نیتروژنه از ۳۰ کیلوگرم در هکتار در تیمار گندم +کود بیولوژیک + ۳۰ کیلوگرم نیتروژن به ۶۰ کیلوگرم در هکتار در تیمار گندم +کود بیولوژیک +۶۰ کیلوگرم در هکتار نیتروژن، بر عملکرد گندم در تیمار اخیر تأثیر منفی باقی گذاشت، به طوری که این دو تیمار نسبت به هم، ۱۷ درصد اختلاف عملکرد نشان دادند، که از نظر آماری نیز معنی دار می باشد. این اختلاف تا حدودی معرف عدم کارآیی مصرف بی رویه کودهای شیمیایی در شرایط دیم و تأثیر منفی آن بر روند تولید در گیاه می باشد.

اختلاف عملکرد دانه تیمار گندم + کود بیولوژیک +۳۰ کیلوگرم در هکتار نیتروژن نسبت به آن دسته از تیمارهای گندم که کرت های آنها در سال اول تناوب به ترتیب تحت کشت ارقام يونجه Medicago polymorpha Medicago Scutellata مخلوط دو رقم اخیر و گندم قرار داشتند را می توان به استفاده از ذخائر غذائی خاک و تخلیه نسبی رطوبت خاک در طی فصل رشد در سال اول، توسط این گیاهان نسبت داد. با اینکه یونجه های یکساله در تناوب با گندم می توانند بیش از مقدار مورد نیاز گندم نیتروژن هوا را تثبیت نمایند (داختن و همکاران، ۱۹۹۹)، و پس از پایان دوره رشد با اضافه کردن بقایای خود به زمین، اندوخته های غذایی و مواد آلی خاک را افزایش دهند، در عین حال ادامه رشد این گیاهان منجر به کاهش ذخائر رطوبتی خاک می گردد. کاهش بیشتر رطوبت خاک در کرتهای گندم نسبت به کرتهای یونجه و آیش، و در کرتهای یونجه نسبت به آیش به دلیل فعالیت رویشی بیشتر گندم و دوام دوره رشد و بزرگی اندام های رویشی آن نسبت به یونجه است، که متضمن مصرف آب بیشتری است. هر چند که ممکن است میزان تبخیر از سطح کرتهای گندم به دلیل پوشش بیشتر خاک کمتر باشد، اما احتمالا این پوشش جبران هدررفت آب از طریق جذب توسط بوته های گندم را نکرده است. همچنین وجود اختلاف در میزان رطوبت کرتهای آیش با دیگر کرتها احتمالا به دلیل عدم وجود سطح سبز و حفظ و ذخیره رطوبت در این کرت ها می باشد. در آزمایش زنتنر و همکاران (۱۹۹۹) تخلیه آب خاک توسط گیاهانی که به صورت کود سبز در تناوب با غلات قرار داشتند یکی از دلائل کاهش عملکرد غلات کاشته شده پس از آنها بوده است و به اعتقاد ویجیل و نیلسون (۱۹۹۸) رطوبت خاک می تواند بیش از نیتروژن در روند رشد گیاه محدود کننده باشد.

نتایج حاصله از تحقیق تاثیر کود سبز بر یونجه در گروه دوم

در گروه دوم، اختلاف عملکرد در دو تیمار گندم بدون کود نیتروژن که کرت های آنها در سال اول تحت کشت یونجه های یکساله Scutellata Medicago و Medicago polymorpha بودند، با تیمار دیگر گندم بدون کود نیتروژن که سال اول تحت آیش قرار داشت، نشان می دهد که کاشت یونجه یکساله ضمن دارا بودن مزیت هایی از قبیل حفاظت خاک در برابر عوامل فرسایشی، بقایای آن توانسته است که به عنوان کود سبز در بهبود حاصلخیزی خاک مفید باشد، و در عین حال با توجه به فعالیت باکتری های تثبیت کننده نیتروژن در ریشه آن، بخشی از نیتروژن مورد نیاز گیاه بعدی را تأمین نموده است، که این امر باعث ایجاد اختلاف معنی دار در صفات تعداد سنبله در واحد سطح، تعداد سنبلچه در سنبله، تعداد دانه در سنبله در دو تیمار اول با تیمار سوم گردید. در آزمایش بلک شا و همکاران (۲۰۰۱) میزان نیتروژن در دسترس در تیمارهای کود سبز شبدر شیرین پیش از کاشت گندم بهاره (ماه آوریل ۱۶ تا ۱۵ کیلوگرم در هکتار بیش از تیمار آیش بود. در همین آزمایش میزان عملکرد گندم در تناوب کود سبز شبدر شیرین – گندم ۶۷ تا ۷۵ درصد بیش از تناوب آیش – گندم بود.

اما بخشی از اختلاف تیمارهایی که در سال پیش تحت آیش سالیانه بودند با تیمارهایی که در سال اول زیر کشت یونجه یکساله قرار داشتند را می توان به تخلیه رطوبت خاک در سال اول توسط بوته های یونجه نسبت داد. در آزمایش مگ گوئیر و همکاران (۱۹۹۸) عملکرد گندم در تناوب آیش سبز تابستانه – گندم کمتر از عملکرد آن در تیمار آیش سالیانه – گندم بود. در این پژوهش بنا به استدلال محققان آن، علاوه بر مصرف رطوبت ناشی از بارندگی تابستانه توسط یونجه یکساله، بخشی از ذخائر رطوبتی خاک نیز توسط این گیاه مصرف شده است. در حالی که در شرایط اجرای آیش سالیانه، علاوه بر حفظ ذخائر رطوبتی خاک از سال های پیش، قسمتی از رطوبت ناشی از بارندگی ها نیز در خاک ذخیره گردیده، که در سال دوم تناوب به مصرف گندم رسیده است. بنا به اظهار ويجيل و نیلسون (۱۹۹۸)، ۸۸ درصد از تغییرات در عملکرد گندم کاشته شده پس از لگوم در تناوب لگومگندم به استفاده لگوم از آب خاک در سال نخست تناوب مربوط می گردد. البته آنان اظهار داشته اند که در مقام مقایسه عموما آیش سبز تابستانه لگوم با آیش سالانه شدیدا به شرایط آب و هوا و میزان بارندگی وابسته است، و نمی تواند یک رابطه ثابت و غیر قابل تغییر باشد. بنا به اظهار بلک شا و همکاران (۲۰۰۱) مقدار کاهش رطوبت خاک در پیش از کاشت گندم بهاره در تیمار شبدر شیرین با هدف کود سبز بیشتر از تیمار آیش بوده است.

عملکرد کود سبز یونجه برای گندم بدون کود شیمیایی و بیولوژیک

عملکرد گندم در تیمار گندم بدون کاربرد دو نوع کود نیتروژنه شیمیایی و بیولوژیک که سال پیش تحت کشت مخلوط دو رقم يونجه یکساله قرار داشت، نتوانست با عملکرد گندم در تیمارهای بدون کار برد کود بیولوژیک و شیمیایی که پس از ارقام يونجه یکساله کاشته شده بود، رقابت نماید. اما با تیماری از گندم که در آن فقط کود بیولوژیک استفاده شده بود، از نظر عملکرد دانه در یک سطح قرار گرفت. از دلایل این اختلافات احتمالا می توان به پائین بودن سطح تولید ماده خشک در مخلوط دو رقم یونجه اشاره نمود، که نتوانسته است حاصلخیزی خاک را به نحو مطلوب ارتقاء بخشد. نتایج حاصل از مقایسه دو تیمار گندم بدون کود نیتروژن و گندم + کود بیولوژیک و بدون کود نیتروژن نشان داد که تأثیر ناشی از کاشت مخلوط دو رقم يونجه یکساله مورد استفاده در این تحقیق در افزایش عملکرد گندم تا حدودی مشابه آثار حاصل از کاربرد توأم کود بیولوژیک از تو باکتر و آز سپیریلیوم می باشد.

همچنین تیمار گندم + کود بیولوژیک و بدون کود نیتروژن با آنکه بذور آن با کود بیولوژیک آغشته شده بود، اما احتمالا به دلیل عدم استفاده از کود شیمیایی نیتروژنی، از نظر عملکرد دانه، توانایی رقابت با تیمارهای گندم + کود بیولوژیک +۳۰ کیلوگرم نیتروژن و گندم +کود بیولوژیک + ۷۰ کیلوگرم در هکتار نیتروژن که در آنها از هر دو نوع کود شیمیایی و بیولوژیک استفاده شده بود را نداشت. این نتایج نشان می دهد که کاربر کود بیولوژیک از تو باکتر و آز سپیریلیوم زمانی مؤثر است که همراه آن در حد نیاز کود شیمیایی نیتروژنه به صورت تقسيط مصرف گردد. تیمار گندم بدون کود نیتروژن در حالی که در سال اول تحت آیش قرار داشت، اما در غیاب دو نوع کود بیولوژیک و شیمیائی توانایی رقابت با سایر تیمارها را نداشت، و تیمار گندم + ۷۰ کیلوگرم در هکتار کود نیتروژن (بر اساس عرف منطقه) که در سال نخست تحت کشت گندم قرار داشت نیز علیرغم کار برد کود شیمیایی نیتروژنه در حد عرف منطقه، اما نتوانست با دیگر تیمارها رقابت نماید. احتمالا از دلایل این کاهش، مصرف ذخائر غذایی و بخشی از رطوبت خاک در سال اول تناوب توسط بوته های گندم، و دیگری افزایش بی رویه نیتروژن، مازاد بر نیاز گیاه در سال دوم است، که در شرایط دیم و کمبود رطوبت در روند رشد گیاه اختلال ایجاد نموده است.

در سال دوم تناوب میزان اتلاف رطوبت خاک تا عمق توسعه ریشه (۳۰-۰ سانتی متر)، در کرتهایی که سال پیش زیر کشت گندم و یونجه قرار داشتند بیش از کرتهایی بود که به آیش اختصاص پیدا کرد. اما همواره این کاهش به ترتیب در کرتهای گندم بیش از يونجه و در یونجه بیش از آیش بود (شکل ۲ و ۳). این نتایج نشانگر این واقعیت است که در یک چرخه تناوبی، گیاهان پیش کاشت به لحاظ طول دوره رشد و دوام آنها در زمین می توانند روی عملکرد گیاه بعدی اثر گذار باشند. البته در صورتی که میزان و پراکندگی نزولات آسمانی نسبتا خوب باشد، این تأثیر کمتر خواهد بود. در آزمایش پیکول و همکاران (۱۹۹۷) رطوبت خاک بیش از نیتروژن خاک در تناوب آیش سبز گندم در عملکرد گندم بهاره محدودیت ایجاد کرد، به طوری که در تیمار آیش سبز گندم عملکرد گندم ۲۵ درصد کمتر از تیمار آیش لخت گندم بود. همچنین در مطالعه بلک شاو و همکاران (۱۹۹۶) مقدار آب قابل استفاده در زمان کاشت گندم بهاره در تیمارهائی که سال پیش تحت کشت شبدر شیرین بودند تقریبا برابر تیمارهایی بود که تحت آیش قرار داشتند.

نتیجه گیری نتایج حاصل از این تحقیق تناوب ارقام یونجه یکساله – گندم

نتیجه گیری براساس نتایج حاصل از این تحقیق تناوب ارقام یونجه یکساله – گندم، به دلیل اثرات مثبت یونجه در بهبود خواص کیفی خاک و ایجاد پوشش گیاهی جهت مبارزه با فرسایش، می تواند به عنوان یک الگوی مناسب تناوبی معرفی شود. همچنین در صورت اعمال مدیریت مطلوب در حفظ و نگهداری رطوبت در سال آیش، و توجه به حفاظت محیط زیست برای نیل به اهداف کشاورزی پایدار، تناوب آیش -گندم + ۳۰ کیلوگرم در هکتار کود نیتروژنه + کودبیولوژیک، با صرف هزینه کمتر می تواند به عنوان یک جایگزین مناسب دیگر بجای تناوب های شاهد مورد استفاده قرار گیرد. حتما برای درک بهتر این تحقیق مقاله تاثیر کود سبز بر یونجه قسمت اول را مطالعه نمایید

خدمات هیراکود

شرکت بازرگانی هیراکود در سال ۱۳۹۵، با هدف کمک به بهبود کیفیت تولید محصولات کشاورزی و باغی در کشور، شروع به کار کرد. این مجموعه عمده فعالیت خود را بر روی عرضه کودها و تغذیه دهنده های گیاه اعم از کودهای ارگانیک و کودهای شیمیایی، متمرکز نمود و به ارائه محصولات ایرانی و خارجی به خریداران عمده پرداخت.

هیراکود ، اصالت همۀ کالاهایش را تضمین و همۀ آن‌ها را با کیفیت عالی عرضه می‌کند. از آنجا که هدف اصلی این مجموعه تولید و تامین بهترین نوع کودهای ضمانتی با منشاء ارگانیک جهت استفاده در بخش کشاورزی می باشد؛ کشاورزان می توانند با خیال راحت و با هزینه های خیلی ارزان تر از کودهای شیمیایی، مرغی و حیوانی محصولی با کیفیت برداشت کنند. این اطمینان را به شما می دهیم که با یکبار استفاده از نمونه کودهای معرفی شده مشتری دائمی ما خواهید شد و ما را به دیگران معرفی خواهید کرد.

هیراکود همیشه با تاکید بر اصالت كالا، كيفيت بالا و قيمت مناسب سعي بر آن دارد تا پایین ترین قیمت های ممکن کودهای تولید ملی و همچنین وارداتی را به مشتریان ارائه کند. از این رو تجار، فروشندگان و مشتریان می توانند با خیالی آسوده خریدشان را از این مجموعه انجام دهند. علاوه بر این ما با تولید و ارائه محصولات بیولوژیکی باکیفیت و قیمتی رقابتی کاری انجام داده ایم بتوانید با هزینه ای پایین تر، کود خریداری کنید، آبیاری رو کاهش دهید، درختان تان را در مقابل آفات و سرمازدگی مقاوم کنید و دیگر مزایا

معرفی پروژه های ساختمانی...
ما را در سایت معرفی پروژه های ساختمانی دنبال می کنید

برچسب : کود نیترات,نیترات سدیم,کود مرغی,گوگرد مایع, نویسنده : هاجر افشنگ بازدید : 301 تاريخ : پنجشنبه 28 شهريور 1398 ساعت: 12:59

ویژگی عمومی رنگ ها : رنگ زرد شادترین رنگ در طیف رنگ ها و در چرخه رنگ، متضاد رنگ بنفش می باشد. این رنگ با ترکیبی از رنگهای بنفش یا آبی بسیار زیبا خواهد شد. رنگ زرد با توان پرتو افکنی زیاد بیشتر پرتو های دریافتی را بازتاب می نماید و از بسیاری از ویژگی های رنگ سفید نیز برخوردار است . زرد رنگی ترش است و نمودار ترشی های متفاوت. صدای زیر ویولن زرد است، آواز بلبل و قناری زرد است و وقتی یکدست باشد شادی آفرین و هنگامی که با تغییرات زمینه های رنگی همراه باشد ایجاد هیجان و ناراحتی تا حد اضطراب می کند.

ویژگی های رنگ زرد

زرد رنگ نشانه بی خوابی، بیداری، بیماری ،ناامیدی و هیجان و تلاطم فکری است همچنین رنگ آغاز بهار ، رسیدگی به کشت و کار و نمودار نیروی فزون نهفته در دانه است . رنگ زرد رنگ جوانی نشان روشنی نور و نمایانگر دانش و معرفت است در بعضی اوقات رنگ زد به عنوان القا کننده تنفر مطرح می‌شود این حالت زمانی مورد قبول است که پس زمینه آن مشکی باشد زیرا تضاد این دو رنگ بسیار شدید است و در هیچ شرایطی با هم هماهنگی ندارد در صورتی که همین رنگ در پس زمینه سبز زندگی و امید را به نمایش می‌گذارد .

اگر می خواهید چیزی را به خاطر آورد یا هرگز فراموش نکند آن را در کاغذ زرد نویسید . در هنر چیدمان همراهی رنگ زرد و بنفش بسیار زیبا می نماید. این رنگ بر میزان فشار خون و ضربان قلب می افزاید ولی اثری کمتر از رنگ قرمز دارد .

به عنوان رنگ نور آفتاب اثر نیرو بخش دارد و موجب کاهش افسردگی می شود امکان دارد یک متخصص رنگ درمانی از رنگ زرد برای مداوای گرفتگی عضله ها کم شدن مقدار قند خون پرکاری تیروئید و سنگ کیسه صفرا استفاده کند . اگر هر شرایطی را نمایانگر رنگی بنامیم این مثلث است که رنگ زرد است و شکلی است که بر اساس سه خط متقاطع و با ایجاد سه زاویه به وجود می‌آید زاویه های تند مثلث بر شخصیت تهاجمی برنده و سریعا آن تاکید دارند . سایر شکل های سه گوش با زاویه مختلف و تیزبینی جزو خانواده مثلث به شمار می‌آیند مثلث در عین حال نمادی از تفکر و روشنایی است و به سرعت دگرگون می‌شود رنگی که از نظر زیباشناسی با خصوصیات مثلث متناسب است و شخصیت آن را به کمال نشان می‌دهد رنگ زرد است .

رنگ زرد و خصوصیات افراد علاقه مند به آن

افراد با رنگ زمینه زرد سوخته خوش اخلاق، جالب و جذاب ،یادگیرنده سبک پرجنبش ، سرگرم کننده و خوشبین هستند. این افراد گرما و صمیمیت را ساطع می کنند و با بخشنده و سهل گیرند رنگ زرد به شکل حال در اطراف سر مردم دیده می‌شود این رنگ نشانگر تفکر و خرد از وفور رنگ زرد در حالی نشانگر یک فرد اندیشمند است و خلاقیت و نبوغ و خرد را نشان می‌دهد .

این رنگ همچنین می تواند نشانه شادی و سرزندگی و خلق و خوی شاد باشد افراد با رنگ زمینه زرد با جماعت زودرنج و ناپایدار هستند آنان متفکرانی سریع هستند و سرگرم شدن و سرگرم کردن دیگران لذت می‌برند این افراد اجتماعی و معاشرتی هستند و از گفتگوی طولانی در هر زمینه لذت می‌برند آنان مشتاق یادگیری اند اما بیشتر اوقات برای تفریح کار می کنند و به سختی کاری را به پایان می رساند و از بسیاری از مسائل سرسری می‌گذرد خواندن و نوشتن تمرکز حواس و یا هر نوع فعالیتی که نیمکره چپ مغز را به کار بیندازد رنگ زرد ایجاد می‌کند رنگ زرد در حالت خلوص روشن‌ترین و درخشان ترین رنگ هاست که در طبیعت نیز انواع آن دیده می‌شود .

رنگ زرد درخشان نمادی از دانش و فهم انسانی روشنایی معنوی و نور الهی است رنگ زرد کنار نارنجی به شدت می درخشد و در کنار قرمز که قرار می‌گیرد به جلال و شکوه اضافه می‌شود درخشش زرد روی آبی به اوج می‌رسد و بر شدت خروس و عمق رنگ آب می افزاید زرد ناخالص می‌تواند نشان‌دهنده مشغله شدید ذهنی و عدم تعادل فکری و شخصی با زن بسته متعصب یا خوردگی باشد از ویژگی‌های دیگر رنگ زرد تمایل به ترس و دروغگویی می باشد.

ویژگی عمومی رنگ نارنجی

در طیف رنگ‌ها گرمترین‌رنگ به شمار می‌رود. نارنجی روشن را می توان با رنگ‌های قرمز روشن انواع زرد ها و یا زرشکی سیرنگ بادمجان کنار یکدیگر گذاشت و یا تاکید کرد.  اما رنگ نارنجی در کنار ارغوانی ترکیبی بسیار با نشاط و سرزنده را به وجود می‌آورد نارنجی رنگ بلوغ جوانی و شادابی است رنگ سرخوش به وجود آورد و پرنشاط است که تحمل آن به سادگی میسر نیست اما در کنار سایر رنگ‌ها به سر زندگی آنها می افزاید و انرژی بصری بسیاری می پراکند حرارت نارنجی در کنار آبی به اوج خود می‌رسد و به تضاد یا کنتراست سرد و گرم با کیفیتی انکارناپذیر دامن می‌زند .

نارنجی جز رنگ های گرم و قابل توجه است که در افرادی که به طور طبیعی کارآمد و سریع الانتقال هستند و به راحتی می‌توان با آن کنار آمد دیده می‌شود آنان قادر به راحتی مردم را ببخشند و اغلب خود را در موقعیتی می‌یابد که باید مشکل را حل کنند آنان مردمیم متفکر فروتن و لایق هستند.

وقتی نارنجی با سفید مخلوط می‌شود به شدت از انرژی آن کاسته می‌گردد و در اختلال دو سیاه خاموش اما عمیق می شود. ترکیب آبی و نارنجی خاکستری های زیبا و گرمی را به وجود می‌آورد. رنگ نارنجی مشخص کننده احساسات و سلامتی است اگر شفاف و خوشایند به نظر برسد بلند همتی و دیدگاه مثبت و همدردی با دیگران را نشان می‌دهد هماهنگی و مشارکت جویی از ویژگی های رنگ نارنجی است.

نارنجی رنگ جوانی است

نارنجی تیره نشان دهنده غرور و نخوت و تکبر است رنگ نارنجی اشتها را تحریک کرده و موجب تقلید خستگی می گردد از زیر بشقابی های نارنجی می توان به عنوان عامل تقویت و تشویق افرادی که در غذا خوردن ایرادگیر هستند یا برای تحریک اشتهای بیماران استفاده کرد به منظور کاهش وزن لازم است از این رنگ دوری جوید چنانچه احساس خستگی ضعف و سستی می کنید لباس نارنجی رنگ بپوشید تا نیروی لازم را به دست آورید .

نارنجی رنگی است که خاص بصری آن آتش و خاص روانی آن گرم و است نارنجی رنگ جوانی است رنگ شادابی است و این جشن و سرور رنگ میوه های تازه رسیده می باشد و حالتی از اضطراب و عدم ثبات را شامل می‌شود آمیختن آن با کمی سفید رنگ بلوز زنانه است و آمیخته با کمک  مشکی رنگ بلوغ مردان است و ارتش در ارتباط با خط خطی آزاد و متمایل به عمودی می باشد

نارنجی پرتقالی نماد لذت مبارزه تپش قلب و لرزش انرژی مثبت و هیجان است فردی که این حال را دارد ماجراجو و موفقیت در کسب و کار از این افراد تیز آداب دارد و دلسوز هستند و لذت زیادی از بودن با دوستان و خانواده می‌برند نارنجی خالی است نشانگر خلاقیت و عاطفه از این رنگ اغلب شجاعت و شادی را نشان می‌دهد.مدرسه آرت کانرآمادگی برگزاری دوره های آنلاین و دوره های آفلاین آموزشی در زمینه های دوره روشنایی و نورپردازی اماکن، دوره جامع رنگ شناسی و کارگاه ساخت رنگ، دوره جامع فنگ شویی، دروه تابلوهای دکوراتی، دوره تابلوهای دکوراتیو و پتینه، دوره تخصصی دکوراسیون داخلی، دوره تخصصی چیدمان و سبک شناسی را دارد. درمدرسه آرت کانر با بهترین اساتید حرفه ای بیاموزید.

 

معرفی پروژه های ساختمانی...
ما را در سایت معرفی پروژه های ساختمانی دنبال می کنید

برچسب : مدرسه معماری,دکوراسیون داخلی,فنگ شویی,رنگ شناسی, نویسنده : هاجر افشنگ بازدید : 264 تاريخ : پنجشنبه 28 شهريور 1398 ساعت: 12:55

نان کروسان

نان کروسان از پر طرفدارترین نان در بین هزاران نان در ایران میباشد .این نان به دو صورت بسته بندی صنعتی و خانگی در بازار عرضه میشود .

نان کروسان را باید از بهترین مواد و تازه ترین مواد تولید شود . در دنیای امروز بر اساس نیاز افراد و شرایط زندگی تعداد درخواست نسبت به تولید بیشتر است به همین دلیل دستگاهای تولید صنعتی این نان وارد بازار شده است البته شما میتوانید اطلاعات و ویژگی های این دستگاه را در سایت ما جستجو نمایید.

خمیر هزارلا نوعی خمیر چند لایه است که با قرار دادن کره در داخل خمیر و تا کردن خمیر تهیه می‌شود. این خمیر بیشتر برای تهیه پای به کار می‌رود. خمیر هزارلا در آشپزی فرانسوی یکی از خمیرهای پرعطر و خوش‌طعم به شمار می‌آید.

کروسان هرچند بطور اولیه در قرن ۱۳ میلادی در کشور اتریش ابداع و متداول شده، ولی بعنوان نان رسمی صبحانه فرانسوی شناخته می شود و تقریباً در سراسر اروپا یکی از ارکان صبحانه اروپایی است.کراسان را در کشورهای مختلف اروپا با نام های متفاوت می‌توان یافت در اتریش که مبدع اصلی آن است بنام Kipfel و در کشورهای آلمانی زبان بنام Gipfeli عرضه میگردد.داخل نان کراسان معمولا با انواع پنیر، گوشت ، خامه ، شکلات و مخلفات دیگر پر می شود. این نان به دلیل استفاده از کره در تولید آن بسیار نرم و لطیف است و تا مدتها بعد از تولید تازگی و نرمی خود را حفظ می کند.

چطور مثل یک فرانسوی کروسان بخوریم؟

کروسان یک نان شیرینی بسیار خوشمزه و خوش طعم است و تقریبا هر زمانی می توان آن را میل کرد. اما فرانسوی ها به طور سنتی کروسان را به عنوان صبحانه و همراه با قهوه می خورند. البته نحوه سرو این نوع نان به زمانی که در اختیار دارید هم بستگی دارد. صبحانه های آخر هفته فرانسوی ها معمولا بسیار مفصل برگزار می شود و در کنار کروسان انواع میوه های تازه، خامه، کره، مربا، آب پرتقال و قهوه هم سرو می کنند. برای شاغلان هم جمع و جور بودن کروسان مزیت فوق العاده ای است و شاغلان و بچه مدرسه ای ها به راحتی کروسان را با خود همراه می برند و در طول مسیر میل می کنند.

و به دلیل پر طرفدار بودن این نان دستگاه های تولید صنعتی این دستگاه در ایران موجود میباشد.در کشور ما کارخانجات مختلفی هستند که نان کراسان تولید می کنند.

معرفی پروژه های ساختمانی...
ما را در سایت معرفی پروژه های ساختمانی دنبال می کنید

برچسب : ماشین الات صنایع اردی, نویسنده : هاجر افشنگ بازدید : 265 تاريخ : پنجشنبه 28 شهريور 1398 ساعت: 12:51

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزری میزان، از سال ۲۰۱۴ که معمار ایتالیایی استفانو بوئری با خلق یک اثر زیبا در مرکز شهر میلان در قالب یک باغ ایستاده و عمودی جایزه سال معماری جهان را از آن خود کرد، لزوم حرکت شهر‌های بزرگ و مجتمع‌های تجاری مسکونی به عنوان باغ‌های سبز ایستاده، به موضوعی داغ تبدیل شده است.

به نظر می‌رسد روند تغییرات معماری شهری بیش از آنچه ما تصور می‌کنیم از راه رسیده و اگر کمی خوش‌شانس و دوراندیش باشیم در دل آلوده‌ترین شهر‌ها و مرتفع‌ترین مجتمع‌های تجاری – مسکونی می‌توانیم شاهد رویش باغ‌هایی زیبا و انبوه باشیم. مجله آلمانی اسمارت با نگاهی به پروژه‌های ۵ ابر شهر در ۴ سوی عالم، تلاش کرده تا اطلاعات جالبی درباره باغ‌های مرتفع شهری را یکجا گردآوری کند.

این باغ‌ها که در اصطلاح معماری به آن‌ها باغ عمودی گفته می‌شود در اطراف و اکناف مجتمع‌های مسکونی و تجاری بزرگ کاشته می‌شوند و نمایی متفاوت و جذاب به آسمانخراش‌ها و مگامال‌ها می‌دهند. اینجا می‌توانید ۵ پروژه جذاب اینچنینی را در کشور‌های چین، فرانسه، ترکیه و ویتنام ببینید که قرار است تا سال ۲۰۲۲ افتتاح شوند. در ایران نمونه چنین کاری را می‌توان در پل طبیعت یا مجموعه باغ کتاب دید. ببینیم نگاه باقی دنیا به این مسئله چگونه است.
 
 
پروژه شانگهای/ سان کیائو – چین
این طرح که زمینه کشاورزی نیز دارد قرار است کمک کند تا شهروندان شانگ‌های از مزرعه‌های اورگانیک و سالم غذای خود را تامین کنند. نام کلی پروژه نیز در همین راستا تعریف شده و «مزرعه چشم‌انداز» لقب گرفته است. مساحت کلی طرح ۱۰۰ هکتار است و قرار شده در محدوده خالی از سکنه بین شهر و فرودگاه شانگ‌های تاسیس شود تا برای میلیون‌ها نفر به تولید سبزیجاتی از قبیل: کلم و اسفناج و … بپردازد. مزرعه چشم انداز البته شامل خیل عظیمی از موزه‌ها، موسسات آموزشی و همچنین رستوران‌ها، مغازه ها، و حتی بازار فروش محصولات محلی می‌شود.
روژه باک نین/ ساختمان شهر – ویتنامشعار این پروژه ساده و صریح است: «مثل ساکنان یک جنگل، در شهر باید بیشتر با زمین و درخت‌ها ارتباط داشته باشیم». مفهوم کلی طراحی این شهر جدید نیز از نظر معمار این پروژه یعنی «وو ترانگ نیا» یک پارک عمودی سبز است که در هر سطح توسط یک سبد کامل گیاهی احاطه شده و باغی عمودی را پدید آورد. چنین نگرشی به شهروندان کمک می‌کند تا یک رابطه هماهنگ با محیط اطراف خود برقرار کنند. در عین حال هر ساختمان خود را در قالب ساختار‌های شهری ادغام کرده و به کمک فناوری‌های جدید قادر است مقدار قابل توجهی از انرژی را نیز ذخیره کند. این پروژه که به عنوان گل سرسبد شهر قرار است در آینده احتمالی باک نین را به عنوان باغ زیبا و شهری قاره آسیا مطرح کند، به زودی عملیاتی خواهد شد.
 
 

پروژه پاریس/ هتل سلامت – فرانسهقرار است شهر شلوغ و زیبای پاریس هم با کمک یک معمار ژاپنی راه تبدیل شدن به یک باغ عمودی را طی کند. گویا در بخش مرکزی شهر پاریس پروژه‌ای تعریف شده که معمار مشهور ژاپنی یعنی کنگو کاما کار طراحی و ساخت آن را برعهده گرفته است. شعار وی در این پروژه، استفاده از مواد طبیعی و نور خوشید برای ساخت یک شهر پرنور با انبوهی از فضا‌های باز است. طبق طرحی که کاما به شهرداری پاریس ارائه کرده نمای کلی مجموعه فلزی و چوبی است تا در عین بازتاباندن نور، شادابی و طراوت طبیعی در چهره ساختمان هویدا شود. این مجموعه که دارای کافه، رستوران، باشگاه ورزشی و نیز فضا‌های کاری است با انبوهی از گل‌ها و درختان تزئین شده است تا مراجعان هتل در مرکز شهر هم از طبیعت دور نشوند.

 
 
پروژه استانبول /ساختمان ارای-کاراباجو – ترکیه

با الهام از کندوی زنبور عسل و نگاه به معماری مدرن، یک استودیوی آمریکایی – ترکیه‌ای اخیرا تلاش دارد تا در استانبول ترکیه طرحی را به اجرا بگذارد که از آن با عنوان روستای سبز شهری یاد می‌کند. با نگاه به کلیت کار می‌توان تاثیر طبیعت در این مجموعه را دید. درختان و درختچه‌ها در عین کمک به بهبود نمای ساختمان و ایجاد یک محیط هوایی سالم در اطراف بنا، از ورود زیاد نور به داخل ساختمان جلوگیری می‌کنند. سقف خورشیدی بنا بخش زیادی از انرژی موردنیاز ساکنین را می‌تواند تامین کند در حالی که جاذبه این ساختمان از هر نما به شکل خاصی خودنمایی می‌کند.

پروژه لیژو/ باغ شهر – چین
این شهر جنگلی عموده که قرار است در مساحتی ۱۷۵ هکتاری ساخته شود در حاشیه رود لیو یانگ در چین قرار داشته و می‌تواند ضمن تامین تمامی نیاز‌های بهداشتی، آموزشی، رفاهی و امنیتی ۳۰ هزار ساکن، مجموعه‌ای از هتل‌ها، دفاتر گردشگری و تجاری و مالی را هم در خود جای دهد تا به این وسیله زمینه رشد اقتصادی شهر هم فراهم شود. با بکارگیری مجموعه‌ای از تکنولوژی‌های جدید از جمله پنل‌های خورشیدی سعی شده تا برق شهر تامین شود و میزان صدای کلی ایجاد شده به کمترین حد ممکن برسد در عین حال غرص بیش از ۴۰ هزار درخت فضای شهر به ایجاد یک محیط پایدار و سالم کمک شایانی می‌کند.
 
 
 
 
معرفی پروژه های ساختمانی...
ما را در سایت معرفی پروژه های ساختمانی دنبال می کنید

برچسب : طراحی داخلی باغ,طراحی دیوار باغ,باغ ایستاده,باغ دیواری, نویسنده : هاجر افشنگ بازدید : 263 تاريخ : پنجشنبه 28 شهريور 1398 ساعت: 12:49

خط تولید فیلتر هوا در بوشهر : فیلتر هوای خودرو لازمه هر ماشینی است تا از عبور و مرور گرد و خاک به درون موتور جلوگیری نماید، یک فیلتر کثیف باعث کند شدن جریان هوا می شود و سیستم را سخت تر می کند.برای خرید و دریافت اطلاعات مورد نیاز درباره فیلتر هوا در بوشهر با ما تماس بگیرید.

خط تولید فیلتر هوا در بوشهر

در ساخت خط تولید فیلتر هوا دو ماده اولیه به صورت دستی طبق فرمول خاصی ترکیب و با میکسر صنعتی دستی مخلوط و در قسمت مواد ریز قالب های پلاستیکی ریخته می شوند و بعد از گذشت چند دقیقه تبدیل به فیلتر هوا می گردند این تکنولوژی جدید بوده و نیاز به گاز یا آب ندارد،برای راه اندازی کسب و کار جدید و آشنایی با خط تولید فیلتر هوا در بوشهر با ما همراه باشید.

فروش مستقیم دستگاه تولید فیلتر هوا

فروش مستقیم و بدون واسطه دستگاه تولید فیلترهوا (بدون واسطه.مستقیم ازکارخانه) شرکت صنعت سگال تولید کننده و توزیع کننده ی انواع فیلتر هوای خودرو ،از  شما علاقه مندان به تولید محصولات فیلتر هوا دعوت به همکاری می نماید. مشاوره و بازدید از خط تولید دستگاه فیلتر هوا،ارسال دستگاه به سراسر نقاط ایران به همراه آموزش نصب وراه اندازی.

راه اندازی کسب و کار فیلتر هوا

امروزه داشتن شغل دوم بادرآمد بالا یکی از ضروریات زندگی می باشد داشتن شغلی پردرآمد علاوه بر تامین نیازهای مالی از نظر روحی نیز باعث آرامش خیال می گردد.کاری تمیز، بدون بو و بدون آلودگی ،تولید فیلتر هوای خودرو از جمله مشاغلی استکه به تنهایی می تواند حتی بعنوان شغل اول با درآمدزایی بالا مورد استفاده قرار گیرد.

تولید انواع فیلتر هوای اتومبیل،شغلی بسیار آسان با درآمد بالا ، استفاده از دستگاه های جدید و بدون نیاز به حرارت بسیار ساده و آسان است که نیاز به فضای زیاد یا تخصص ندارد.شغلی مستقل،پردرآمد وآینده دار بدون سختی ونگرانی،برای جوانان بیکار و افرادی که می خواهند بطور مستقل کار کنند و مناسب برای تمامی شهرهای کوچک وبزرگ،

ویژگی های مکان تولید فیلتر هوا در بوشهر

 کاری بدون سر و صدا. بدون آلودگی ، بدون خطر. بدون دود و بو و بدون سنگینی وزحمت. ۱۵ الی ۲۰ متر جا می خواهد، حتی درکوچکترین فضا و یا هرجا که برق معمولی ۲۲۰ ولت داشته باشد.

 

خدمات شرکت صنعت فیلتر در بوشهر

مشاوره در خصوص هر نوع دستگاه تولید فیلتر هوا
ساخت و فروش تجهیزات خط تولید مکانیکی
ساخت و راه اندازی خط تولید نیمه اتوماتیک
ساخت و راه اندازی خط تولید تمام اتوماتیک
ساخت و راه اندازی چین کن و چسب زن کاغذ فیلتر
پخش و فروش انواع مواد مرغوب فیلترهوا

 

شرکت های تولید کننده فیلتر هوا

 همکاران ما در شرکت صنعت فیلتر سگال آماده خدمت رسانی به شما عزیزان در زمینه های مختلف فروش و مشاوره هستند و همچنین اگر می خواهید خط تولید فیلتر هوا راه بیندازید می توانید از کارشناسان بخش مشاوره و تضمین خرید دستگاه رباتیک تولید فیلتر هوا و بخش مربوط به دستگاه چین کن کاغذ کمک بگیرید.

تنظیم میزان هوای ورودی موتور با فیلترهوا

فیلتر هوا نقش تنظیم میزان هوای ورودی موتور و جذب ناخالصی ها و ذرات هوا را بر عهده دارد و می توان گفت همانگونه که ریه در بدن انسان نقش مهم و اساسی دارد؛فیلتر هوا نیز در خودرو نقش اساسی دارد و بسیار مهم و ضروری است و در صورتی که به موقع تعویض نشود تنفس خودرو را دچار مشکل خواهد کرد.

همچنین کثیف بودن فیلتر هوای خودرو سوخت بنزین را نیز تحت تاثیر قرار می دهد و اگر به موقع تعویض نشود و کثیف شود هوا به درستی به سوخت نرسیده و مصرف بنزین در خودرو افزایش می یابد.

فیلتر هوا علاوه بر موتور خودرو در کابین خودرو نیز کاربرد دارد و هوای ورودی کابین خودرو را تصفیه می کند.اما می توان گفت مهم ترین و اصلی ترین نقش فیلتر هوا در خودرو ،تصفیه هوای ورودی به موتور خودرو و سیستم سوخت خودرو است.

مزیت های دستگاه تزریق فوم فشار بالا در بوشهر

دستگاه تزریق فوم فشار بالا همانطور که از نامش پیداست با فشار بالایی دو مایع پلی و ایزو را با هم ترکیب و میکس می نماید و در نتیجه واکنش تشکیل فوم پلی یورتان به طور کامل انجام می گیرد و محصول با کیفیتی در مقایسه با دستگاه تزریق فشار پایین می توان تولید نمود.

از مزیت های دیگر دستگاه تزریق فشار بالا در تولید فیلتر هوا، پاکیزه بودن آن است زیرا هیچ گونه مواد پلی یورتانی در داخل هد دستگاه باقی نمی ماند اما در دستگاه تزریق فشار پایین، با توجه به باقی ماندن مواد پلی یورتان واکنش داده در داخل هد دستگاه، ضروری است فوم پلی یورتان به جای مانده با حلالی مانند متیلن کلراید شستشو و پاک گردد.

فیلتر هوا را به موقع تعویض کنید

هزینه عوض کردن فیلتر هوای ماشین بسیار کم است و به راحتی قابل تعویض است اما عدم توجه به تعویض به موقع آن می تواند مشکلات و هزینه گزافی به دنبال داشته باشد،بنابراین عدم تعویض به موقع فیلتر هوا از نظر اقتصادی نیز به صرفه نیست و کثیف شدن فیلتر هوا و عدم تعویض به موقع آن علاوه برافزایش مصرف سوخت بنزین باعث ناقص سوختن بنزین و در نتیجه آلودگی هوا می گردد بنابراین می توان گفت فیلتر هوا از محیط زیست نیز حفاظت می کند.

با تعویض به موقع فیلتر هوای اتومبیل و تمیز نگه داشتن آن کارایی موتور خودرو بالا می رود و مصرف سوخت خودرو کامل تر می شود و در مصرف سوخت خودرو صرفه جویی می شود.

نکات کلیدی خرید فیلتر هوای خودرو در بوشهر

برای این که بتوانیم فیلتر هوای خودرو مناسبی را تهیه کنیم باید برخی نکات را رعایت کنیم.مهم ترین نکته در خرید فیلتر هوا خودرو ، اندازه  فیلتر هوا است زیرا اندازه فیلتر باید دقیقا با سیستم تهویه مطابقت داشته باشد.به همین جهت ابتدا باید اندازه فیلتر هوا قبلی را در سیستم تهویه اندازه بگیرید.

اندازه گیری ابعاد در فیلتر هوا کار بسیار ساده ای است. همچنین می توانید از دفترچه راهنمای سیستم تهویه نیز ابعاد فیلتر هوا ا به دست آورید.

 

معرفی پروژه های ساختمانی...
ما را در سایت معرفی پروژه های ساختمانی دنبال می کنید

برچسب : فیلتر هوا, نویسنده : هاجر افشنگ بازدید : 257 تاريخ : پنجشنبه 28 شهريور 1398 ساعت: 12:45

قالب پلاستیکی تولید فیلتر هوا

قالب های تزریق پلاستیک نوعی از قالب می باشد که محصول خروجی از داخل قالب جنسی از خانواده پلاستیک دارد برای مثال جارو برقی ،خودکار ، اسباب بازی و …

این نوع از قالب ها از پر کابرد ترین قالب های موجود در دنیا می باشد که به دلیل نوع استفاده محصول بعضا می بایست از زیبایی و کیفیت سطح بالایی برخوردار باشد.
اجزای تشکیل دهنده ی قالب پلاستیک عبارتند از : کفشک،پل،کور و کویتی،پران،صفحه پران اسپرو،هات رانروغیره…
دستگاه هایی که برای تولید قطعات پلاستیکی از قالب تزریق پلاستیک استفاده می شود به نام ماشین های تزریق پلاستیک معروف می باشند که انواع مختلفی مثل ۵۰گرم- ۱۰۰گرم-۱ کیلوگرم و بالاتر را در بر می گیرند.
عموماً قالب های تزریق پلاستیک برای تولید انبوه از یک قطعه پلیمری(پلاستیکی) استفاده می شود،هر قطعه پلاستیکی که در اطراف ما وجود دارد مطمئناً از یک قالب بوجود آمده است.
این قالب ها یکی از پرکاربردترین قالب ها می باشند و محصول خروجی از این قالب ها در زندگی ما به وفور یافت می شوند.

ساختمان قالب هاي تزريق پلاستیک:

قالب هاي پلاستيك ازنظر كلي به دونوع تقسيم مي شوند:
۱- قالب هاي باراهگاه سرد
۲- قالب هاي باراهگاه گرم
و نيز از نظر ساختماني بر دونوع مي باشند:
۱- قالب هاي دو صفحه اي
۲- قالبهاي سه صفحه اي كه تعداد صفحات قالب و خط جدايش آن ها بر اساس عواملي ماند تعداده حفره هاي قالب، شكل قطعه پلاستيكي،‌ نوع ماشين تزريق،‌نوع مواد مصرفي و سيستم خروجي هوا و … تعيين مي شوند

 

اصولاً در هر قالب تزريقي دو بخش اصلي وجود دارد.

۱– بخش ثابت قالب (نيمه ثابت) كه در اين نيمه مواد گرم تزريقي پلاستيك تزريق مي شوند.
۲- بخش متحرك (نيمه محرك) كه در قسمت متحرك ماشين تزريق بسته مي شوند و سيستم و مكانيزم بيرون اندازي قطعات اكثرادر آن قرار دارد.تعيين تعداد حفره ها و محفظه هاي قالب از نكات مهم طراحي قالب هاي تزريقي مي باشد

قالب هاي پلاستيك در اين زمينه بر ۲ نوع هستند:

۱- قالب هاي تك حفره اي :

در مواردي از قالب هاي تك حفره اي استفاده مي شوند كه مقدار توليد قطعه پلاستيكي محدود مي باشند. بنابراين طراحي و ساخت قالب هاي تك حفره اي از نظر زمان ساخت و مسائل اقتصادي – ارزان تر تمام خواهد شد.

۲- قالب هاي چند حفره ای :

اگر تعداد فرآورده هاي توليدي زياد باشد، بالاخص در مواردي كه قطعه هم كوچك باشد از روش طراحي و ساخت قالب هاي چند حفره اي استفاده مي شود.

جنس قالب

پس از اينكه قالب به صورت تئوري يعني با استفاده از فرمول و نقشه آماده شد، نوبت به ساخت عمقي قالب مي رسد اما قبل از ساخت مراحل ديگري نيز وجود دارد كه عبارتند از انتخاب مواد و جنس قالب كه برحسب نوع قطعه اي كه در نهايت مطلوب مي باشد تعيين مي شود.
انتخاب فلز براي كاربرد خالص به ويژگي هاي خود قطعه مورد نظر، هزينه ساخت آن و دسترس پذيري فلز بستگي داد. ضابطه هاي فني قطعات با هم فرق مي كند ممكن است در مورد قطعه اي داشتن استحكام و در مورد قطعه اي ديگر، جلوه ظاهري شرط اول باشد.

فولادي كه براي قالب هاي پلاستيك استفاده مي شود مي بايست داراي قالبيت پوشش بالا باشد، لذا وجود كرم با درصد بالا در آن فولاد لازم مي باشد دليل انتخاب اين نوع فولاد اين قالبها، صافي سطح بالا براي قطعه پلاستيك و جدايش آسان قطعه از سطح قالب مي باشد.
براي مثال ميزان كيفيت مورد نظر بيانگر تعداد حفره ها در قالب هاي پلاستيك مي باشد ,بطوري كه قالبي با يك حفره در خيلي از موارد حتي جوابگوي برق و استحكاك و نيروي انسانی دستگاه تزريق نيز نمي باشد در صورتي كه همان قالب با تعداد حفره هاي بيشتر مي تواند مطلب فوق را كاملاً تغيير دهد.

ساخت قالب

اما آخرين مرحله براي توليد يك قالب ساخت قالب مي باشد.
ساخت قالب با تعيين زمان كاري، نوع ماشين ابزار مورد نياز و نيروي متخصص انجام مي گيرد.
مي بايد كليه اجزاء قالب از نظر زمان كاري مورد بررسي قرار گيرد تا زمان مشخص ساخت قالب بطور تقريب تعيين گردد.
در مرحله بعد تعيين انواع ابزار مورد نياز جهت ماشين كاري مناسب قطعات قالب محيا گردد.
ماشين ابزارهاي مورد نياز جهت ساخت قالب ها بطور معمول عبارتند از :
ماشين تراش- ماشين فرز- دريل- اسپارك-وایرکات وماشین های فرز و تراش سی ان سی

ساختن تك تك اجزاء قالب در واحد ماشين كاري صورت می گیرد.
در واحد مونتاژ پس از كنترل ابعادي قطعات و دقت در تلرانس هاي مورد درخواست کار مونتاژ قالب شروع می شود.
پس از مونتاژ و آماده سازي نهايي ،قالب آماده تست قالب و نمونه گيري است.
پس از كنترل قطعه آزمايشي در صورت داشتن مشکل، قالب جهت اصلاح به واحد ماشين كاري بر مي گردد.

معرفی پروژه های ساختمانی...
ما را در سایت معرفی پروژه های ساختمانی دنبال می کنید

برچسب : اموزش دستگاه فیلتر هوا,اموزش دستگاه تولید فیلترهوا,خرید دستگاه تولید فیلتر هوا, نویسنده : هاجر افشنگ بازدید : 248 تاريخ : پنجشنبه 28 شهريور 1398 ساعت: 12:42

انواع بیمه در قانون ایران : بیمه، اشخاصی  را که  متحمل  لطمه ، زیان  یا حادثه  ناخواسته ای شده اند قادر می سازد که  پیامدهای  این  وقایع  ناگوار را جبران  کنند. خسارت هایی  که به این قبیل افراد پرداخت می گردد از پول هایی  تأمین  می شود که  برای  خرید بیمه  نامه می پردازند و با پرداخت  آن در جبران  خسارت  همدیگر مشارکت  می کنند.به بیان دیگر همه  آن هایی که خود را بیمه  میکنند با مشارکت  در سرمایه ای که متعلق به همه  خریداران بیمه  است، در جبران خسارت  و زیان های هریک از افراد بیمه شده ،شریک  و سهیم می شوند.

بیمه  چیست؟

بیمه گران خطرهای  احتمالی  را به خوبی می شناسند و احتمال وقوع آن ها رامی دانند بنابر این می توانند میزان  حق  بیمه ای  را که  هر شخص  باید بپردازد به نحوی  محاسبه  کنند که  مبلغ  جمع آوری  شده برای  جبران  خسارت هایی  که  پیش خواهد آمد، کافی  باشد. بدیهی  است  که  تنها تعدادی  از آنان  که  خود را بیمه  کرده اندنیاز به جبران خسارت از محل  مبلغ  جمع آوری  شده  خواهند داشت .

بر این اساس، مقدار حق  بیمه  مربوط به  هر نفر متقاضی  بیمه  با توجه  به  دو عامل مهم  محاسبه  می شود: نخست  این  که ، به  طور کلی  احتمال  بروز خسارت  در آینده چه  قدر است  و دوم ،آن  که احتمال  وقوع  حادثه برای بیمه گذار متقاضی  بیمه  بیشتر یا کمتر از میانگین احتمال  خطر مزبور باشد.

بیمه عمر، بیمه اعضاء بدن، بیمه آتش سوزی، بیمه سرقت و غیره. بیمه در ساده‌ترین تعریف؛ روشی است برای انتقال ریسک.

تعریف بیمه در قانون ایران

در تعریف ماده یک قانون بیمه ایران: بیمه عبارتست از قراردادی که به موجب آن یک طرف (بیمه گر) تعهد می‌کند در ازای پرداخت وجه یا وجوهی از طرف دیگر(بیمه گذار) در صورت وقوع یا بروز حادثه خسارت وارده بر او را جبران نموده یا وجه معینی را بپردازد. متعهد را بیمه گر، طرف تعهد را بیمه گذار و وجهی را که بیمه گذار به بیمه گر می‌پردازد حق بیمه و آنچه را که بیمه می‌شود موضوع بیمه نامند.

بیمه دارای انواع و اقسام مختلفی است که دو گروه اصلی آن عبارت‌اند از بیمه‌های اجتماعی و بیمه‌های بازرگانی. بیمه یکی ازشیوه‌های مدیریت ریسک می‌باشد (انتقال ریسک به فرد یا سازمان دیگر).

تاریخچه بیمه در ایران

سابقه فعالیت بیمه در کشور به صورت غیررسمی حدود یک قرن است است. اما نخستین بار در سال ۱۲۸۹ خورشیدی دو شرکت بیمه امریکایی به تاسیس نمایندگی در ایران پرداختند. نخستین قانونی که در ایران درخصوص شرکت‌های بیمه به تصویب رسید قانون مربوط به ثبت شرکت‌ها تصویب شد.

تاسیس شرکت سهامی بیمه ایران در تاریخ پانزدهم آبانماه ۱۳۱۴ و همچنین تصویب قانون بیمه در هفتم اردیبهشت ۱۳۱۶ را باید نقطه آغاز تحولات بازار بیمه ایران دانست. با تصویب این قانون در حدود ۱۰ شرکت بیمه خارجی شعب و نمایندگی‌های خود در ایران را ثبت کردند. درسال ۱۳۲۹ خورشیدی نخستین شرکت بیمه خصوصی ایرانی با نام "بیمه شرق ” تاسیس شد. در سال 1350 خورشیدی بیمه مرکزی ایران تاسیس شد.

انواع بیمه در قانون ایران

اشخاص
اموال
مسئولیت
و برخی بیمه های خاص نیز اخیرا” در ایران بوجود امده است

معرفی پروژه های ساختمانی...
ما را در سایت معرفی پروژه های ساختمانی دنبال می کنید

برچسب : بیمه پاسارگاد در گرگان,بیمه شخص ثالث در گرگان,بیمه مسئولیت در گرگان, نویسنده : هاجر افشنگ بازدید : 275 تاريخ : پنجشنبه 28 شهريور 1398 ساعت: 12:37

آیا قابلمه گرانیت زود خراب میشود ؟ ظروف گرانیت عمر بالایی دارند. این ظروف مناسب برای پخت طولانی با دمای متوسط تا بالا هستند و گزینه مناسبی برای پخت و پز محسوب می شوند. این قابلمه ها به طور یکسان حرارت را پخش می کنند و به دلیل مقاومت شان در برابر دمای بالا برای سرخ کردن، پختن یا حتی در فر قرار دادن بسیار مناسب هستند.چنانچه شما از یک برند اصل سرویس قابلمه گرانیت استفاده می کنید باید بدانید ، عمر و دوام ظروف گرانیت بسیار بالا است و به این سادگی ها خراب نمی شوند. البته باید نکاتی را نیز برای افزایش عمر ظروف گرانیتی رعایت کنید.

در زمان استفاده از قابلمه گرانیت، باید ریزه کاری هایی را رعایت کنید تا دوام قابلمه های تان بیشتر شود.

نحوه استفاده از قابلمه گرانیت

اول این که قبل از استفاده باید چند دقیقه ای آن ها را روی حرارت بگذارید تا گرم شوند. برای آن که از گرم شدن کافی ظرف مطمئن شوید، می توانید قطره ای آب داخل آن بریزید و اگر به سرعت تبخیر شد، یعنی ظرف گرم شده است مواد غذایی هیچ وقت به قابلمه و تابه گرانیت نخواهد چسبید.برای شست و شوی قابلمه گرانیت از ابر استفاده کنید زیرا سیم ظرف شویی باعث خراشیدگی و آسیب آن می شود و این که بعد از اتمام پخت ، ماده غذایی را از درون ظروف گرانیت خارج کنید تا اکسید نشود

نشانه های قابلمه گرانیت اصل

  • عمر طولانی دارد و در برابر حرارت مقاوم است.
  • شست و شویش آسان است.
  • بیشتر از بسیاری از قابلمه ها سلامت شما را تامین می کند.
  • با محیط زیست سازگار است

نحوه نگهداری و مراقبت از ظروف گرانیت

ظروف گرانیت به روش های مختلفی آزمایش شده اند و سربلند خارج میشوند و برخورد سایر ظروف فلزی به خصوص چاقو های فلزی هیچ اثر منفی روی بدنه آنها باقی نمیگذارد . علاوه برآن هنگام آشپزی داخل ظروف گرانیت شما به راحتی میتوانید از کفگیر ها و ملاقه های فلزی استفاده کنید و هیچ گونه نگرانی بابت از بین رفتن روکشی روغنی و در نیتجه سطح نچسب نداشته باشید . در هنگام شستن قابلمه گرانیت نیز شما میتوانید از مواد شوینده کمک بگیرید و فرایند شستشو ی تابه گرانیت یا قابلمه گرانیت را به راحتی پشت سربگذارید ،جالب است که بدانید مایع ظرفشویی باعث از بین رفتن لایه روغنی نچسب آن نمیشود .حتی ظروف گرانیتی قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی را نیز دارند.

کاهش مصرف روغن در سرویس قابلمه گرانیت

پخت غذا در تابه گرانیت کمی متفاوت است در هنگام آشپزی داخل تابه های گرانیتی ابتدا باید ظرف را کاملا حرارت دهید سپس روغن را اضافه کرده و با تکان دادن تابه آن را در سر تاسر ظرف پخش کنید یک لایه کاملا نازک از روغن که سرتاسر سطح تابه را پوشانده باشد تنها چیزی است که برای پخت غذا در تابه گرانیت نیاز خواهید داشت و به این ترتیب میتوانید در مصرف روغن صرفه جویی کنید و خطرات احتمالی غذاهای بیش از حد چرب را از بین ببرید

معرفی پروژه های ساختمانی...
ما را در سایت معرفی پروژه های ساختمانی دنبال می کنید

برچسب : خرید تابه ,اطمینان کالا ,تابه دسته دار ,خرید لوازم اشپزخانه, نویسنده : هاجر افشنگ بازدید : 248 تاريخ : پنجشنبه 28 شهريور 1398 ساعت: 12:34

مبلمان اداری در اردبیل : مبلمان اداری به کلیه تجهیزاتی که برای یک دفتر کار نیاز دارید می گویند . این تجهیزات شامل میز کار ، صندلی ، میز مدیریت ، میز کنفرانس ، مبلمان اتاق جلسه و سایر موارد دیگر می شود . در این مقاله قصد داریم تا کلیه ملزوماتی که برای دفتر کار چه در شرکت و چه در خانه به عنوان یک فریلنسر به آن احتیاج دارید اشاره کنیم و راهنمای شما در خرید بهینه و متناسب با بودجه شما شویم .

کاتی که در خرید مبلمان اداری باید به آن توجه کنیم؟

اولا اینکه باید با دقت انتخاب کنید چراکه احتمالا حداقل شش روز در هفته از ساعت 9 تا 5 را باید در دفتر کارتان بگذرانید. انتخاب میز یا صندلی کارمندی نادرست می تواند ویرانگر باشد. ثانیا، باید بودجه خودتان را هم در نظر بگیرید، زیرا کیفیت اغلب با قیمت بالا همراه است؛ تعادل برقرار کردن بین این دو جنبه می تواند کاملا چالش برانگیز باشد.

اندازه و شکل محیط کار جدید خود را بررسی کنید و تمامی لوازم خود را با دقت نگاه کنید و ببینید که کدام یک از این لوازم با محیط کار جدید متناسب است آیا فضای کافی برای باز کردن کشو ها و درهای آن وجود دارد؟ آیا شما و کارکنان تان می توانید به آسانی و راحت در اطراف آن جا شوید؟

علاوه بر زیبایی محیط کار و مبلمان اداری حتما به کاربردی آن دقت نمایید و بی جهت لوازم بلا استفاده را با خود نبرید یا خریداری نکنید.کارآمد و موثر بودن مبلمان قطعا بیشتر به نفع تان خواهد.آیا میز شما فضای کافی برای ذخیره سازی فایل ها دارد؟ آیا مبلمان شما ویژگی چند کاربردی بودن هم دارد؟

قیمت مبلمان اداری بسیار مهم است نیازی نیست وقتی تازه به دفتر کار جدید خود می روید هزینه های اضافی زیادی برای خرید مبلمان اداری نمایید انتخاب یک مبلمان ارزان خیلی وسوسه انگیز است. اما دست نگه دارید و فکر کنید کیفیت بالا اغلب گران تر است، و حتی اگر مبلمان عالی به نظر برسد، باز هم باید کیفیت پرداخت ها را هم در نظر بگیرید. به دنبال مبلمان اداری با کیفیت بالا بروید که مقرون به صرفه و با دوام هم باشد.

ارگونومی بودن مبلمان را حتما در نظر بگیرید و فقط به ظاهر آن توجه نکیند.بعضی صندلی های اداری باعث خستگی مفرط شما می شوند. سرمایه گذاری در ارگونومی نه تنها ضرر ندارد بلکه برای بهره وری و رفاه کلی کارکنان و کارمندان شما مناسب هم است.

راحتی در دفتر کار خود را در اولویت قرار دهید چون شما و کارکنانتان هر روز باید نیم یاز زندگی خود را در آنجا سپری کنید شما نباید این اشتباه را مرتکب شوید: راحتی فضای کار درست مثل ارگونومی ارزش سرمایه گذاری را دارد، چون کیفیت کار شما و کارکنان تان را تحت تاثیر قرار می دهد

برای اینکه اتاق مدیریت بسار لوکس و زیبا باشد باید مبلمان آن نیز مدرن و با شکوه باشد. میز مدیریت نباید با میز کارمندی ؛ میز کنفرانس و یا میز کامپیوتر که در شرکت مورد استفاده قرار می گیرد یک اندازه باشد وبلکه باید از نظر زیبایی و اندازه باید بسیار متفاوت باشد. میز مدیریت باید دارای تزئینات بسیار زیبا , مواد اولیه مرغوب و همچنین ساختار بسیار زیبایی داشته باشند. میز مدیریت با کارایی بیشتری نسبت به سایر میزهای کارمندی داشته باشد. به این معنا که مدیر باید بتواند حداکثر استفاده را از فضای میز داشته باشد. تعبیه کشوهای متعدد برای میز، مدیر را برای جابه جا کردن برخی از اسناد و مدارک یاری می کند. در عین حال میز مدیریت نباید بیش از حد بزرگ و جاگیر باشد تا فضا را برای انجام سایر امور اشغال نکند.

میز مدیریت در یک فضای کاری پیش از همه باید نشان دهنده شأن مدیر باشد. این میز باید بزرگ بوده و از متریال بسیار خوب ساخته شده باشد. بهتر است سیستم فایلینگ مورد نیاز مدیر نیز در دل میز او تعبیه شده باشد تا دسترسی به مدارک و لوازم مورد نیاز مدیر آسان باشد

امروزه به دلیل تنوع زیاد در صندلی های مدیریتی که در طرح ها و رنگ های مختلف وجود دارند گستره ی انتخاب شما بسیار بالاست . اما چیزی که باید مد نظر داشته باشید راحتی این نوع صندلی است که نقش اساسی را در حفظ سلامت و راحتی کارمندان دارد. صندلی مدیریتی یک صندلی اداری با پشتی بلند است که این قابلیت حس شکوه صندلی را بالاتر می برد و در نتیجه برای جایگاه مدیریت مناسب تر خواهد بود. صندلی مدیریتی دارای  نشیمن و پشتی یک تکه است. و تنوع رنگ بالا این امکان را به مشتری می دهد که مطابق باسلیقه و رنگ های دکوراسیون خود نسبت به انتخاب رنگ اقدام نماید.دسته صندلی مدیریتی حرفه ای نیز به این دو بخش متصل شده است و همچنین امکان تغییر ارتفاع صندلی با جک تعبیه شده در زیر صندلی امکان پذیر می باشد. یک صندلی مدیریتی مناسب باید به گونه ای باشد که چهار ناحیه ستون فقرات (گردن، پشت، کمر و دنبالچه) را پوشش دهد. در خرید یک صندلی مدیریتی مناسب به این نکته دقت کنید که ارتفاع آن قابل تنظیم باشد

خرید میز کارمندی و کارشناسی در اردبیل

میز کارمندی و کارشناسی از نوع دیگر میزهای اداری است. این میزها برای تسهیل کار برای کارشناسان و کارمندان حاضر در محل کار ساخته و استفاده می‌شود. میز کارمندان باید صفحه ای بزرگ داشته باشد تا در هنگام کار روی آن فرد بتواند تمام امکانات مورد نیاز خود را در آن داشته باشد. همچنین، با توجه به گذراندن ساعات طولانی میز کارشناسی باید از اصول ارگونومیک پیروی کند تا کمترین مشکلات برای سلامتی فرد را به وجود بیاورد

خرید صندلی کارمندی و کارشناسی در اردبیل

مروزه همه ما ساعات طولانی از روز را در محل کار خود می گذرانیم و تعداد بسیار زیادی از ما در دفاتر اداری مشغول به کار هستیم. بنابراین انتخاب صندلی اداری مناسب برای فضاهای اداری نقش بسیار مهمی در سلامتی جسمی ما خواهد داشت

صندلی کارمندی باید دارای جک قابل تنظیم باشد که کارمند با توجه به قد خود بتواند آن را تنظیم کند. صندلی کارمندی باید دارای چرخ های روان بوده تا بتواند بر روی هر سطحی چه موکت و چه سنگ و سرامیک به راحتی و بدون ایجاد صدای اضافه حرکت کنند. صندلی کارمندی و کارشناسی دارای تنظیم زاویه پشتی کمر به همراه قفل کننده آن است تا کارمند بتوانید زاویه مناسب را تنظیم کند

هر دفتر کاری به یک میز کنفرانس نیاز دارد. یک میز که مرکزی برای ایده پردازی و تشکیل جلسات فکری باشد. بعضی از بهترین ایده های کسب و کار، در اطراف یک میز کنفرانس شکل می گیرند. اما خرید مناسب این نوع مبلمان، کار ساده ای نیست.بسیاری از فکرها و ایده های مختلف در هر اداره و شرکتی از داخل اتاق کنفرانس بیرون می آید. در همین راستا میز کنفرانس از اهمیت بالایی برخوردار خواهد شد.

افرادی که در یک شرکت کار می کنند، زمانی که در اتاق جلسات و دور میز کنفرانس گرد هم می آیند بسیاری از ایده ها به ذهنشان خطور می کند. در پاسخ به چرایی خرید میز کنفرانس باید گفت اگر مدیران قصد دارند سطح فکری و ایده هایی که تولید می شود ارتقاء یابد حتما احتیاج به میز کنفرانس و اتاق کنفرانسی که دارای آرامش لازم باشد، دارند. میز کنفرانس تنها جایی است که کارمندان یک مجموعه دور هم جمع می شوند و به تبادل نظر می پردازند و همین تبادل فکری است که باعث بروز خلاقیت های شگفت انگیزی می شود.

انواع میز کنفرانس : میز کنفرانس دایره ای ، میز کنفرانس مربعی ، میز کنفرانس مستطیلی ،

یک اتاق کنفرانس برای جلسات تعامل فراهم می شود و تمامی بحث های مهم شرکت در آنجا انجام می شود از آنجا که اتاق های کنفرانس استفاده زیادی را می بینند و به نمایندگی از یک فضای کاری کمک می کنند، لازم است اطمینان حاصل شود که صندلی هایی که در اتاق کنفرانس قرار می گیرند آسان هستند و راحت هستند.

در حالی که صندلی کنفرانس را برای اتاق های کنفرانس خریداری می کنید، مهم است که یک چک لیست برای دست یابی به بهترین گزینه برای اتاق کنفرانس اداری خود داشته باشید. بهترین انواع صندلی های کنفرانس اجازه حرکت را می دهند، همه کاره هستند و تنظیمات لازم را دارند، زیرا جلسات ممکن است برای مدت طولانی ادامه یابد.

صندلی کنفرانس بر مبنای اصول ارگونمی بدن طراحی شده ، روکش های این صندلی در جنس های چرم و پارچه هستند . پشتی صندلی کنفرانسی معمولا از پروفیل آبکاری شده و و کروم ساخته شده اند. در زیر پایه های این صندلی از ضربه گیر پلاستیک برای جلوگیری از سر خوردن به کار برده شده است.دسته های صندلی بهترین کمک برای استراحت دادن به بدن می باشد. پشتی و کفی صندلی کنفرانس از یکدیگر جدا می باشند و پشتی صندلی برای اینکه بتوانیم راحت تر ازان استفاده کنیم متحرک می باشد

انتر اداری همان میزهای پیشخوان و پذیرش هستند که می توانند در اداره ها، بانک ها، مطب ها و غیره استفاده شوند. طراحی کانتر اداری باید به گونه ای باشد که ارتباط کارمندان و مراجعه کنندگان را تسهیل کنند. به دلیل اینکه کارکنان معمولاً مدت زیادی از این کانترها استفاده می کنند، باید به شکلی ساخته شوند که در طولانی مدت، موجب ایجاد ناراحتی و درد برای کارکنان نشود و با توجه به نیاز کارکنان آن شرکت ساخته شوند.

میزکانتر معمولاً نیازی به فضای زیاد ندارند و از قیمت مناسبی برخوردار هستند. از میزهای کانتر برای تست محصولات ، میزکانتر تبلیغاتی ، میزکانتر منشی ، میزکانتر فروشگاه ، میزکانتر سمپلینگ و ... استفاده می شود و بیشتر فرودگاه ها ، فروشگاه ها ، سمینارها و سالن ها ، کلینیک ها ، بیمارستان ها و مطب مورد استفاده قرار میگیرد

میز کانتر یا پیشخوان با ظرفیت یک یا دو نفر برای قرار گیری در پشت آن، سازه ای سبک، قابل حمل و بعضا دارای قفسه برای قرار دادن بروشورها و نمونه محصولات است.

صندلی اپراتوری برای افرادی که به کارهای اپراتوری مشغول هستند مناسب است. شکل صندلی‌های اپراتوری دقیقاً برای افرادی طراحی شده است که در طی روز پشت میز می‌نشینند و پای کامپیوتر هستند. فرم صندلی اپراتوری مثل ستون فقرات است و همین باعث می‌شود که به خوبی از کمر فرد حمایت کند. شیب صندلی‌های اپراتوری قابل تنظیم شدن است و هر کارمندی که از آن استفاده می‌کند می‌تواند آن را متناسب با موقعیت پشت خود تغییر دهد. به این ترتیب، در صورتی که چند نفر کاربر آن باشند، از راحتی آن لذت خواهند برد. چرخش 360 درجه صندلی‌های اپراتوری موجب می‌شود که کارمند در زمان کار آزادی عمل داشته باشد
صندلی‌های اپراتوری اندازه و شکل جمع و جوری دارند و به همین دلیل در مکان‌ها و فضاهای کاری شلوغ و پرجمعیت به خوبی قابل استفاده هستند، بدون این که جای زیادی را اشغال کنند. روکش صندلی‌های اداری اپراتوری بسیار با کیفیت است و هرگز فرد در زمان استفاده از آنها حس گرما و عرق نخواهد داشت.
پایه‌های صندلی‌های اپراتوری به طور معمول پنج پر هستند و چرخ‌ها نیز به راحتی حرکت می‌کنند و همین مشخصات بر مزایای آن اضافه می‌کنند. صندلی‌های اپراتوری برای تمام افراد با هر قد و وزنی مناسب خواهد بود و روی آن احساس راحتی خواهند کرد بدون این که از نشستن روی آن خسته شوند

بسیاری از ما هر روز در ساعاتی طولانی پشت میز و کامپیوتر می‌نشینیم. دانستن این که چگونه باید پشت میز نشست می‌تواندتاثیر بسیاری در کاهش خستگی و سالم ماندن بدن ما داشته باشد

اگر چه میتوان از دیگر میزها برای استفاده از کامپیوتر استفاده کرد ولی میزی که برای کامپیوتر ساخته شده است بسیار مناسبتر میباشد و از بسیاری بیماری های جسمانی که خطرات بسیار زیادی دارد و جبران ناپذیر میباشند جلوگیری خواهد کرد.

میز کار رایانه از اهمیت خاصی برخوردار است. چیدمان راحت و حرفه ای قطعات فیزیکی کامپیوتر اولین رهاورد بهره گیری از یک میز کار اختصاصی است؛ البته علاوه بر چیدمان راحت و بدون دردسر، یک میز مناسب، از مشکلات ناشی از حرکت ناگهانی قطعات و حتی خرابی احتمال کامپیوتر جلوگیری می کند به طور مثال اگر یک میز کار کامپیوتر، کامل ثابت و محکم نباشد ممکن است در هنگام روشن بودن کامپیوتر و تکان ناگهانی به وسایل داخلی مانند هارددیسک (که دارای صفحه مغناطیسی دوار با سرعت دوران بالاست) به آن آسیب جدی برساند و بخشی از اطلاعات شما نابود شود

 مشخصات اصلی میز کامپیوتر

1 ـ ارتفاع سطح میز کار باید قابل تنظیم باشد.

2 ـ فضای در نظر گرفته شده برای پاها در زیر میز باید مناسب باشد.

3 ـ سطح میز کار باید به اندازه ای بزرگ باشد که جای کافی برای تمام اشیا و وسایل موجود باشد.

وسایلی که در هنگام کار بیشترین موارد استفاده را دارند، باید در نزدیکی اپراتور و در دسترس وی قرار داشته باشد و دیگر وسایل نیز باید به صورتی منظم در جای خود قرار گیرند. اگر امکان استفاده از یک میز بزرگ وجود نداشته یا فضای روی میز کوچک باشد، می توان با استفاده از پایه متحرک مانیتور، ضمن تنظیم فواصل و ارتفاع مانیتور در بهترین حالات از فضای موجود نیز بیشترین استفاده را به عمل آورد که این وسیله با امکان چرخش 360 درجه به دور محور خود حرکت وضعی و انتقالی، قابلیت تنظیم محیط کار را تا حد بسیار زیادی افزایش می دهد و در اثر افزایش قابلیت تنظیم فواصل و ارتفاعات مورد نیاز از خستگی ستون مهره ها و دیگر اندام ها جلوگیری می شود.

4 ـ سطح میزکار نباید سفید یا خیلی تیره باشد، چون به نامساعدشدن شرایط روشنایی کمک می کندیک صندلی کامپیوتر باید داری ویژگی های زیر باشد:

1.دارای پشتی باشد، به صورتی که گودی کمر را در بر گیرد و (پشتی) از نظر افقی و عمودی تراز باشد.

 2 ـ چرخان باشد.

 3 ـ از هر نظر (زوایا و فواصل) قابل تنظیم باشد.

 4 ـ دارای پایه ای محکم باشد.

 5 ـ روکش آن از جنسی باشد که هوا را از خود عبور داده و سبب تعریق نشود و لغزنده نباشد.

 6 ـ لایه داخلی آن دو تا سه سانتی متر ضخامت داشته باشد.

 7 ـ دست کم عرض آن 40 سانتی متر باشد.

 8 ـ چرخ آن قابلیت حرکت بر جنس کفپوش اتاق را داشته باشد.

 9 ـ ارتفاع آن با ارتفاع میز متناسب باشد.

 10 ـ ارتفاع نشمینگاه صندلی باید 25 تا 35 سانتی متر پایین تر از سطح میز کار در نظر گرفته شود

فایل اداری علاوه بر نگهداری و نظم دادن به پرونده ها، باعث زیبایی به محیط اداری می شود، بنابراین هنگام خرید این فایل های اداری به رنگ فایل دقت کنید، که این رنگ متناسب با رنگ محیط اداری شما همتهنگ باشد، همچنین به علت سنگینی رخی از پرونده ها شما باید فایلی را انتخاب نمایید که از جنس بسیار خوبی باشد که دارای مقاومت بالایی است.

یکی دیگر از مواردی که باید به آن دقت داشته باشید تعداد کشو های فایل های اداری می باشدکه این تعداد را باید متناسب با نیاز خود انتخاب نمایید، در هنگام خرید حتما توجه کنید که کشو ها به آسانی باز و بسته شوند و دارای مقاومت بالایی باشند، اگر شما دارای اسنادی می باشید که نمی خواهید به آسانی در دسترس دیگران قرار بگیرد، حتما از فایل های کشویی قفل دار استفاده کنید.

یکی از نکات مهم هنگام خرید فایل اداری این می باشد که به اندازه آن توجه نمایید، البته شما باید اندازه فایل های اداری را متناسب با فضایی انتخاب کنید که می خواهید آن را قرار دهید، بنابراین فایل اداری نباید بسیار بزرگ یا بسیار کوچک باشد، زیرا این فایل ها اکثرا در کنار میز کار شما هستند.

در ارتفاع فایل های اداری نیز بسیار دقت فرمایید که اندازه آن بیش از حد بزرگ نباشد که شما برای استفاده از وسیله های داخل آن دچار مشکل شوید، هم چنین نباید بسیار کوتاه باشد که برای برداشتن وسایل مورد نیاز خود بسیار خم شوید

صندلی دارای پشتی بسیار راحتی میباشد که برای کارکنان در آزمایشگاه ها بسیار مناسب می باشد. همچنین امکان تغییر ارتفاع صندلی با جک تعبیه شده در زیر صندلی امکان پذیر می باشد بدین معنی که هر کاربری در آزمایشگاه می تواند ارتفاع صندلی را قد و قامت خودش تنظیم کند. این نمونه از صندلی دارای پایه های پنج پر می باشدکه دارای چرخ می باشد و به راحتی میتوانید در حین انجام کار حرکت کنید.جنس بدنه صندلی از فلز و پلاستیک با دوام و مقاوم است.

 جهت کار در آزمایشگاه از صندلی های علمی که مجهز به یک حلقه جهت نگهداری پاها در پایین پشتی کمر و نشیمنگاه قابل تنظیم باشد استفاده کنید

به طور کلی ابعاد صندلی باید تا حد امکان مطابق با استاندارد باشد

خرید صندلی کارمندی استاندارد می تواند راندمان کاری پرسنل شما را بسیار افزایش دهد. پس فراموش نکنید قبل از خرید صندلی اداری حتما نظرات کارمندان خود را درباره نوع صندلی بپرسید.

نکته مهم در ارگونومی این است که فرد متوسط وجود ندارد و در حال فراهم کردن یک صندلی که برای هر فرد طراحی شود عملی نیست و تنها راه حل قابل ارائه صندلی های قابل تنظیم است که با حداکثر افراد مطابقت داشته باشد

هنگام خرید صندلی اداری باید نکاتی را در نظر بگیریم :

♦نشیمنگاه از نظر ارتفاع و شیب زاویه انحراف قابل تنظیم باشد

♦پوشش روی صندلی قابلیت عبور هوا را داشته و سفت نباشد

 ♦دارای تکیه گاه کمر برای حفاظت از بخش پایینی کمر باشد

♦دارای پایه ۵ قسمتی متعادل باشد

♦چرخ‌های صندلی متناسب با نوع کف سازی ساختمان باشد

♦دارای مکانیسم چرخشی یا گردشی باشد

هنگام خرید صندلی اداری هزینه های تعمیر و نگهداری و در نظر بگیرید برخی سازندگان صندلی خدمات تعمیر و نگهداری صندلی را گارانتی و پشتیبانی می کنند و مشکلات معمول را به پیگیری و رفع می کند.

دانش آموزان بیش از ۴۰ درصد از زمان شان را در مدرسه سپری می کنند. انتخاب صندلی های آموزشی نامناسب تاثیر منفی بر اسکلت بدنی و سلامتی دانش آموزان می گذارد، از این رو استفاده از صندلی های آموزشی طراحی شده با اصول ارگونومی شدیداً توصیه می شود امروزه ثابت شده که توجه به مواردی مثل میز و صندلی های ارگونومیک و استاندارد بر کیفیت کار، گیرایی و یادگیری درسی و … تاثیر مستقیمی می گذارند.

بهترین طراحی های صندلی مربوط به آنهایی هستند که قابلیت تنظیم با ابعاد بدن انسان را دارند.

اهمیت طراحی صندلی های مدارس مقطع ابتدایی به مراتب بیشتر است، زیرا در این سنین اسکلت بدنی کودکان در حال رشد است و اگر صندلی که بیشترین ساعات را در آن می گذرانند نامناسب باشد اثرات زیان باری بر سلامتی وارد می کند.

بنابراین همیشه در هنگام خرید وسایلی مثل صندلی، میز و… توجه لازم را داشته باشید که آن وسایل بر اساس استاندارد های ارگونومیک ساخته شده باشند

همچنین به مدیران مدارس توصیه می شود از صندلی هایی با ارتفاع متفاوت متناسب برای مقاطع تحصیلی مختلف میز و صندلی تهیه کنند.

همچنین به مدیران مدارس توصیه می شود از صندلی هایی با ارتفاع متفاوت متناسب برای مقاطع تحصیلی مختلف میز و صندلی تهیه کنند.

صندلی آرایشگاه ، صندلی خاصی است که مناسب برای فضای آرایشگاه ساخته شده است و به گونه ای طراحی می شود که آرایشگران به راحتی بتوانند کار خود را بر روی صورت یا مو های افراد انجام دهند و همچنین فرد در هنگام انجام آرایش و میکاپ، احساس راحتی می کند. در آرایشگاه های مدرن امروزی صندلی های گوناگونی استفاده می شوند که هر کدام ، برای هدفی خاص طراحی شده اند و کاربری خاص خود را دارند. به عنوان مثال برخی از این صندلی های آرایشگاهی برای اعمالی مثل رنگ کردن مو، اصلاح ابرو ، پیراش مو های سر و… استفاده می شوند

زریپایی فشار روی پاها را کاهش می دهند که می تواند به جلوگیری از تعدادی از مشکلات سلامتی کمک کند. این شامل لخته های خون مربوط به ترومبوز ورید عمقی، فشار پایین، تورم و حتی ورید واریسی است. زیرپایی در بلند مدت کمک می کنند تا شما از این مشکلات به دور باشید. ای اینکه تمام مزایای یک صندلی اداری ارگونومیک را بدست آورید، کاربر باید زیرپایی خود را زیر میز قرار دهد. استراحت برای پا به آنها کمک می کند تا تمام مزایای یک مجموعه گسترده ای از صندلی ها را در کنار زیرپایی را به دست آورند.

گردن دردهای مکرر در هنگام نشستن های طولانی در پشت میز کامپیوتر و کار کردن با آن از جمله مشکلاتی است که این روزها گریبان گیر افراد بسیار زیادی شده است. قرار گرفتن ساعت های طولانی در پشت مانیتورها به خودی خود باعث ایجاد عوارضی مانند گردن درد، کمر درد، آرتروز و بیماری هایی از این قبیل می شوند، اگر این مانیتورها ارتفاعشان از حد استاندارد کمتر باشد، این مشکلات چند برابر می شود. این عوارض خصوصا در بین افرادی که بیشتر کارشان با کامپیوتر است بیشتر دیده می شود.

ارتفاع مانیتور مقابل شما نقش بسیار مهمی در جلوگیری از این عوارض دارد. صفحه نمایشگر باید به گونه ای باشد که شما بدون نیاز به تکان دادن سر و یا کمرتان همه چیز را به صورت خیلی واضح و بدون هیچگونه دردسری ببینید. بسیاری از مانیتور ها این امکان را دارند که ارتفاعشان تنظیم شود، اما بسیاری از آن ها نیز این قابلیت را ندارند؛ علاوه بر این ارتفاع لپ تاپ ها نیز قابل تغییر نیست. از اینرو استفاده از پایه مانیتور در بین استفاده کنندگان کامپیوتر و لپ تاپ بسیار زیاد شده است. این پایه مانیتورها باعث بالا آمدن صفحه مانیتور شده و آن را در ارتفاعی مناسب با چشمان شما قرار می دهد. این پایه مانیتورها قابلیت تغییر ارتفاع را دارند، در نتیجه می توانید با توجه به قد خود و ارتفاعتان از سطح میز آن را تنظیم کنید

اندازه میز تحریر با توجه به جثه هر فرد تعیین می شود؛ بنابراین باید مدلی را تهیه کنید که فرزندتان هنگاهی که پشت آن می نشیند؛ به شانه و دست هایش فشاری وارد نشود. میز تحریری برای کودک یا نوجوان تان مناسب است که وقتی پشت آن می نشیند، بدون اینکه به بدنش فشار اضافی وارد شود، دست هایش روی میز قرار بگیرند؛ به صورتی که مچ و آرنج در امتداد هم باشند و آرنج و بازو یک زاویه حدود 110 درجه ایجاد کند.

اگر ارتفاع میز تحریر انتخابی شما از این استاندارد کوتاه تر باشد، دست ها به سمت پایین آویزان و در نتیجه سر و گردن کودک اذیت می شود. اگر هم از این حالت بلندتر باشد باعث می شود که شانه بالاتر قرار بگیرد که باز هم در دراز مدت باعث درد کتف و شانه می شود

شاید بتوان گفت یک صندلی اپن برای هر خانه ای لازم است،صندلی اپن علاوه بر اینکه فضای کمی اشغال میکند بسیار کارآمد است. اگر شما به سلامتی خود اهمیت می دهید

می دانید که ایستادن در زمان طولانی اثرات مخرب بر روی بدن دارد پس بهتر است از یک صندلی اپن برای انجان کارها استفاده کنید. اگر نگران ارتفاع نا مناسب صندلی اپن در انجام کارهای مختلف هستید بهتر است صندلی اپن را انتخاب کرده که دارای دسته قابل تنظیم ارتفاع است.
حتی از صندلی اپن می توان به عنوان چهارپایه برای دسترسی به ارتفاعات بالا و یا صندلی اپن برای کودکان نیز استفاده کرد.
اصولا صندلی اپن ظریف، صندلی اپن بدون پشتی و یا صندلی اپن با پشتی کوتاه هستند. اینکار برای این است که بتوان به راحتی در محیط های کوچک آشپزخانه استفاده شوند پس نمی توان در صندلی اپن نشیمن و راحتی طولانی را توقع داشت اما امروزه بسیاری از صندلی های اپن با طراحی ارگونومی متناسب با فرم بدن طراحی شده اند و کاربری خوبی نیز دارند

انتخاب  مبل اداری برای فضاهای اداری مختلف با توجه به مقدار فضای در دسترس و نوع چیدمان می تواند بسیار متفاوت باشد. برای انتخاب مناسب یک ست مبل اداری  و یا مبل اداری تک می توانید با دسترسی به اطلاعات مناسب درخصوص مبل های اداری موجود در بازار که به وسیله تولید کنندگان مختلف عرضه می شوند و مقایسه میان آن ها بهترین و مناسب ترین گزینه را بر اساس محل استفاده ، نوع کاربری مورد انتظار،  سبک دکوراسیون فضای مورد نظر و بودجه اختصاص داده شده انتخاب کنید. در وی چوب برندهای معتبر مبلمان اداری انواع مبل اداری خود را با طرح و رنگ های متفاوت عرضه کرده اند.

فروشگاه اینترنتی مبلمان اداری وی چوب با گردآوری انواع برندهای معتبر داخلی و خارجی تمام نیازهای شما را برای یک خرید ایده آل با هر قیمت و بودجه ای فراهم می آورد.

تمام کالاهای موجود در فروشگاه اینترنتی وی چوب دارای ضمانت و گارانتی هستند و همچنین در صورت معیوب بودن قابلیت مرجوع را نیز دارند. برخی از کالاهای موجود در فروشگاه اینترنتی مبلمان اداری وی چوب دارای ارسال رایگان نیز می باشند.

.

معرفی پروژه های ساختمانی...
ما را در سایت معرفی پروژه های ساختمانی دنبال می کنید

برچسب : صندلی اداری ,صندلی اداری پایه بلند ,صندلی اداری استاندارد , نویسنده : هاجر افشنگ بازدید : 249 تاريخ : پنجشنبه 28 شهريور 1398 ساعت: 12:30

درب HDF چیست؟ اچ دی اف نوعی تخته فیبر است که به روش خشک تولید می شود و چگالی آن بالای 800 کیلوگرم بر متر مکعب می باشد. ورق اچ دی اف در پشت و روی تخته های چوبی پرس می شود، در کارخانه های تولید کننده درب، ورق اچ دی اف را به وسیله دستگاه ممبران با PVC نیز روکش می شود.

درب اچ دی اف مناسب چه مکان هایی است ؟

در صورتی که برای تولید درب اچ دی اف از ورق های اچ دی اف با ضخامت 3 میلی متر استفاده شود با توجه به اینکه نمی تواند فاکتورهای موثر در انتخاب درب ورودی واحدهای مسکونی را برآورده سازد فقط استفاده از اینگونه دربها برای اتاق خواب و درب سرویس بهداشتی و حمام توصیه می شود، ورق اچ دی اف با ضخامت 6 میلی متر و بیشتر را با توجه به ضخامت و فشردگی فیبر اچ دی اف می توان برای تولید دربهای ورودی ساختمان نیز مورد استفاده قرار داد البته برای دربهای ورودی آپارتمان نکاتی باید در تولید درب در نظر گرفته شود که فاکتورهای موثر بر انتخاب یک درب ورودی آپارتمان را پوشش دهد.

انواع رویه های HDF

۱-رویه هایی از جنس اچ دی اف به صورت ورق مسطح

این نوع ورق ها با ضخامت ۳ میلی متر در بازار وجود دارد و جایگزین خوبی برای MDF می باشد و در میز های تلویزیون و … به کار می روند.رویه های اچ دی اف استفاده شده در صنعت چوب از جنس فیبر می باشند

۲-ورق های HDF قالب گیری شده

در این روش خمیر HDF را در شکل های مختلف قالب گیری می کنند و رگه های مشابه چوب در این نوع ورق ها وجود دارند که نتیجه ی کار ورق را به شکل چوب درمی آورد.

۳-ورق هایی با جنس ملامینه :

این نوع ورق ها نیز ضخامتی ۳ میلی متری دارند  و بیشتر در درب های مخصوص حمام و توالت و درب های اتاق خواب استفاده می شوند.اما ورق های با ضخامت ۶ میلی متر نیز می توانند برای درب های ورودی ساختمان مورد استفاده قرار بگیرند.

قیمت درب اچ دی اف

قیمت درب اچ دی اف به نسبت ارزان تر از دربهای دیگر میباشد. قیمت درب اچ دی اف hdf از عوامل تاثیرگذار در تولید بیشتر این گونه از دربها دارد.

از نظر کمی، کیفی و قیمت رویه درب  اچ دی اف تولید شده در کشور مالزی و چین در یک سطح قیمت و کشور ترکیه و رومانی در سطح بالاتری نسبت به تولیدات چینی و مالزی قرار دارد.

نکات مهم قبل از خرید درب اتاقی اچ دی اف

قبل از خرید درب اتاقی توجه داشته باشید که این درب از استاندارد های اولیه درب را برخوردار باشد و مواد اولیه و یراق آلات با استاندارد کافی در آن به کار رفته باشد. برای این منظور از ساختار داخلی درب اتاقی و در مورد جنس مواد اولیه و نوع قفل و مغزی آن اطلاعات کافی تهیه کرده و بعد اقدام به خرید درب اتاقی نمایید.
شرکت افرا درب با سالها تجربه در تولید درب ضد سرقت و درب اتاقی همیشه موارد امنیتی را در تولید و مونتاژ درب ها در نظر میگیرد تا بتواند درب ضد سرقت با کیفیت و امنیت بالا به مشتریان خود ارائه نماید

معرفی پروژه های ساختمانی...
ما را در سایت معرفی پروژه های ساختمانی دنبال می کنید

برچسب : خرید تلویزیون,خرید میز,خرید کتابخانه,ساخت تی وی ست, نویسنده : هاجر افشنگ بازدید : 256 تاريخ : پنجشنبه 28 شهريور 1398 ساعت: 3:06

جذابیت نقاشی سیاه قلم : سیاه قلم به شکل خاص با استفاده از زغال یا مداد زغالی در کشیدن طرح و خصوصا طراحی چهره گفته می شود. در قدیم از ترکیب زغال با پودر کربنات کلسیم موسوم به پودر مل با استفاده از قلم مو بر روی بوم جهت طراحی استفاده می کردند . این شیوه از طراحی در بین شاگردان کمال الملک رواج داشته که امروزه نیز طرفداران بسیاری دارد .

جذابیت نقاشی سیاه قلم

در طراحی سیاه قلم هنرجو با طیف رنگ های خاکستری و مشکی سرو کار دارد و از ابتدا کار درگیر رنگ سازی های بی شمار نقاشی رنگ و روغن نخواهد شد.این باعث می شود هنرجو همه ی تمرکز خود را روی سایه روشن خطوط و ترکیب بندی کار بگذارد و به این شکل با این تمرکز به راحتی یک نقاشی زیبا را خلق خواهد کرد.

ابزار طراحی سیاه قلم

  • مداد طراحی
  • ذغال
  • پاک کن اتودی
  • محو کن
  • قلمو
  • کاغذ طراحی
  • کف دریا

 روش های انتقال طرح سیاه قلم به مقوا

روش دستگاه پروژکتور

در این روش ، عکس مدل اصلی را مقابل نور لامپ دستگاه قرار دهید بازتابش این نور، طرح را بر روی زمینه اصلی منعکس می‌کند. سپس،  ، می‌توانید خطوط اصلی کار را رسم کنید. بعد از رسم خطوط اصلی طرح،  می‌توانید اقدام به سایه زنی و رنگ آمیزی کنید

روش میز نوری

برای استفاده از این روش ابتدا طرح اصلی را با کمک چسب کاغذی بر روی میز نوری فیکس کنید،بعد کاغذ زمینه اصلی کار را بر روی آن قرار دهید. به این ترتیب نوری که توسط لامپ به طرح زیرین تابیده می‌شود، انعکاس خطوط طرح را بر روی زمینه اصلی کار منعکس می کند و  می‌توانید آن خطوط را به‌ راحتی رسم کنید. و سپس با برداشتن آن طرح زیرین، طرح اصلی را کامل کنید.

تکنیک های طراحی

  1. ساییدن
  2. محو کردن و ایجاد سایه روشن در نقاشی
  3. ایجاد هاشور در نقاشی با زغال
  4. استفاده از پاک کن برای پاک کن زنی

قبول سفارش طراحی چهره

سرکار خانم آزاده حاجی علی اکبری در زمینه طراحی با سیاه قلم فعالیت می کنند و علاقه مندان می توانند برای ثبت سفارش خود در ابعاد استاندارد و اطلاع دقیق از هزینه های آن از طریق تلگرام با ایشان ارتباط داشته باشند.

             شماره تلگرام:۰۹۱۱۷۹۴۸۱۷۷

معرفی پروژه های ساختمانی...
ما را در سایت معرفی پروژه های ساختمانی دنبال می کنید

برچسب : طراحی سیاه قلم خمینی, نویسنده : هاجر افشنگ بازدید : 279 تاريخ : پنجشنبه 28 شهريور 1398 ساعت: 2:58

فایبر سمنت طرح آجری  : هنگامی که صحبت از باز سازی و یا طراحی نمای بیرونی ساختمان به میان می آید ، اکثر سازندگان چیزی که به ذهنشان می رسد مواد و متریالهای است که در گذشته از آن استفاده کرده اند مانند آجر ، سیمان ، چوب ، سنگ و … . اما امروزه دیگر استفاده از مواد پر هزینه و سنگین طرفداران خود را کم کم از دست داده و جای خود را به محصولات جدید می دهند . فایبر سمنت محصولی جهانی است که مدتهاست جایگزین دیگر متریالها در ساخت و بازسازی شده است .

تولید فایبر سمنت طرح آجری

یکی از نماهایی که شاید بیشتر از بقیه مورد استفاده قرار می گیرد چوب و آجر است . حال این سوال پیش می اید که ایا در فایبر سمنت محصولی وجود دارد که بتواند جایگزین آجر باشد ؟ چیزی که در پاسخ باید گفت این است که نوین اراد توانسته است با اتکا به تجربیات و توانمندی های مجموعه خود فایبرسمنت برد با طراحی آجری ویژه نما و با ابعاد دلخواه را تولید نماید.

افزایش انتظارات برای طراحی بیرونی به همراه افزایش هزینه مصالح موجود در بازار ما را بر آن داشت تا تمام توان خود را به کار گرفته تا با ارائه فایبرسمنت طرح آجر یا پانل سیمانی طرح آجر نیاز کشور را در این زمینه براورده نموده وبار دیگر انقلابی در صنعت سبک سازی به پا کنیم.

مزایای طرح آجری فایبرسمنت برد نوین آراد

  • تنوع در رنگ، شکل و سایز
  • نانوپوش، آبگریز و قابل تنفس بودن آجرسمنت که آن را سازگار با شرایط جوی مختلف می کند
  • مقاوم در برابر زلزله به دلیل سبک بودن
  • ماندگاری و طول عمر بیشتری نسبت به محصولات مشابه
  • سرعت اجرای بسیار بالا
  • عدم ایجاد ضایعات ساختمانی و سرو صدای زیاد هنگام تخریب
  • کاهش هزینه ساخت وساز به دلیل سبکی وسرعت بالای اجرا
  • اجرای آسان بویژه برای ساختمانهای مرتفع

فایبرسمنت ایرانی

صفحات سیمانی سمنت برد «فایبر سمنت برد»، یکی از بهترین و زیباترین پوشش‌های نما برای ساختمان‌های مختلف هستند. این فناوری جزء فناوری‌های تأیید شده مرکز تحقیقات ساختمان و مسکن وزارت راه و شهرسازی است. به لحاظ خواص و ترکیبات، فایبرسمنت ترکیبی از سیمان، الیاف سلولز، آب و هوا است که با استاندارهای جهانی تهیه شده است. فایبرسمنت ایرانی نوین آراد، نسبت به باقی متریال‌های نماسازی ارزان‌ترین و مناسب‌ترین است.

مشخصات طرح آجری فایبرسمنت برد نوین آراد:

ضخامت این محصول ، حدود۱۲ میلیمتر و به ایعاد ۲/۴۴× ۱۲۲ سانتیمتر که حمل و نصب آسان باشد.
برای ثبت سفارش و درخواست با ابعاد دلخواه، کافیست با نوین آراد تماس بگیرید.

نوین آراد با تکیه بر تجربه ۱۶ ساله خود در زمینه امور ساخت و ساز، به شما فایبرسمنت برد کنامیت را پیشنهاد می نماید. قیمت رقابتی همراه با کیفیت استاندارد فایبرسمنت در کنار مشاوره های تخصصی، می تواند شما را در موفقیت پروژه تان ، یاری رساند.

پانل های سیمانی الیاف دار (فایبر سمنت برد) صفحات پیش ساخته سیمانی هستند که خواص مکانیکی آنها با استفاده از سیلیس و الیاف سلولزی بهبود یافته است . الیاف سلولزی به کار رفته در این صفحات، باعث افزایش مقاومت آنها در برابر تنش های فشاری و کششی ناشی از تغییرات دما شده و از بروز عیوب مختلف همچون ترک خوردگی و اعوجاج جلوگیری می کند. جهت اطلاع از قیمت فایبر سمنت و سفارش این محصول می توانید با همکاران ما تماس گرفته تا راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهند .

معرفی پروژه های ساختمانی...
ما را در سایت معرفی پروژه های ساختمانی دنبال می کنید

برچسب : فایبرسمنت برد مناسب ,فایبرسمنت ارزان ,فایبرسمنت ,فایبرسمنت برد, نویسنده : هاجر افشنگ بازدید : 236 تاريخ : پنجشنبه 28 شهريور 1398 ساعت: 2:54

آشنایی با شیمی یازدهم تجربی : این درس در دورۀ دوم متوسطه برای رشته‌های علوم تجربی و ریاضی و فیزیك به‌طور مشترك به میزان سه ساعت در پایۀ دهم، سه ساعت در پایۀ یازدهم و چهار ساعت در پایۀ دوازدهم ارائه می‌شود. شایان گفتن است درسی با عنوان «آزمایشگاه علوم» نیز برای رشته‌های علوم تجربی و ریاضی و فیزیك در نظر گرفته‌شده است كه در پایۀ دهم دو ساعت و در پایۀ یازدهم یك ساعت خواهد بود.درس شیمی یكی از درس‌های یادگیری است كه به بررسی ساختار، رفتار و تغییر مواد می‌پردازد

به دنبال کتاب شیمی 1، این کتاب در دورۀ دوم متوسطه برای پایۀ یازدهم تألیف و چاپ شده است. در شیمی 1 با پیدایش عنصرها و رفتار آن‌ها، هوا کره و اجزای سازنده و در پایان با اهمیت و نقش کلیدی آب در زندگی آشنا شدید. ازآنجاکه هوا و آب دو نیاز حیاتی برای زندگی و ادامۀ آن هستند می‌توان پس از این دو، برداشت از منابع زمینی برای تهیۀ غذا و پوشاک را برای زندگی ضروری دانست. در این راستا کتاب پیش رو در سه فصل با عنوان‌های قدر هدایای زمینی را بدانیم، در پی غذای سالم و پوشاک نیازی پایان‌ناپذیر تألیف شده است. هر فصل با رویکرد زمینه محور به رشته تحریر درآمده و دانش شیمی بر اساس نیازها، تجربیات و رویدادهای زندگی آموزش داده می‌شود

دوره تحصیلی

دوره دوم آموزش متوسطه› متوسطه نظری› علوم تجربی› پایه یازدهم

نام کتاب: شیمی (2) - پایۀ یازدهم دورۀ دوم متوسطه

پدیدآورنده: سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی

مدیریت برنامه‌ریزی درسی و تألیف: دفتر تألیف کتاب‌های درسی عمومی و متوسطه نظری

مدیریت آماده‌سازی هنری: اداره‌ی کل نظارت بر نشر و توزیع مواد آموزشی

چگونه شیمی کنکور را صد در صد صد بزنیم؟

فیزیک از دروس مهم در رشته تجربی است . با مروری بر سوالات آزمون های سراسری سال های گذشته خواهید دیدی که نمونه سوالات مطرح شده از شیمی یازدهم تجربی بسیار زیاد هستند. بنابراین در مطالعه در این درس اصلا کوتاهی نکنید

اگر در خواندن فیزیک و نحوه تست زدن آن مشکل دارید حتما دی وی دی های شیمی را از سایت اصلی ونوس دانلود کنید.

تجربه نشان داده است کسانی که از دی وی دی شیمی ونوس به عنوان تست و یادگیری استفاده کرده اند نتایج بهتری را در کنکور کسب نموده اند.

اساتید که در زمینه تهیه این دی وی دی ها موسسه کنکور ونوس را همراهی نموده اند جزء اساتید برتر کشور محسوب می شوند ، شما می تواند رزومه استاد رادمان مهر را در قسمت اساتید ونوس مطالعه نمایید

معرفی پروژه های ساختمانی...
ما را در سایت معرفی پروژه های ساختمانی دنبال می کنید

برچسب : زیست دهم ارام فر,ریاضی پایه یازدهم,ترسیم فنی کنکور,جمع بندی زبان, نویسنده : هاجر افشنگ بازدید : 264 تاريخ : پنجشنبه 28 شهريور 1398 ساعت: 2:50

بررسی صادرات زعفران در ایران : با توجه به آنچه ارائه شد مشخص می شود که قیمت به عنوان یک عنصر مهم در بازار و تحولات پیش آمده در مورد آن در بازار زعفران با عنایت به مختصات تولید و تجارت آن در جهان، فرصت مناسبی را در بخش کشاورزی و بازرگانی برای کشور فراهم کرده که در صورت آگاهی به آن و بهره برداری از ظرفیت های ایجاد شده، ضمن رفع مشکلات موجود، ساختار تولیدی و تجاری زعفران را در جهت ارزش افزایی آن برای کشور اصلاح نمود. در ایران معمولا زعفران خشک شده به صورت فله در داخل کیسه های نایلونی با گونی و در نهایت درون کارتن های مقوایی بدون توجه به نکات بهداشتی و تأثیر عوامل خارجی به فروش می رسد.

حمل و نقل زعفران معمولا با انواع خودروهای عمومی و خصوصی صورت می گیرد، و با توجه به حجم محصول نسبت به قیمت اندک است؛ وسایل نقلیه خاصی برای انتقال آن وجود ندارد. معمولا درصد کمی از تولید کنندگان محصول خود را به صورت سلف به فروش می رسانند. تولید کنندگان عموما محصول خود را به صورت یک جا یا به تدریج در طی سال به فروش می رسانند. بیشترین فروش محصول در زمستان و کم ترین در تابستان صورت می پذیرد.

 بررسی صادرات زعفران در ایران

در حال حاضر قسمت عمده زعفران خشک به عمده فروشان شهر و خریداران محلی توسط زعفران کاران فروخته می شود؛ آن ها محصول زعفران را طبق سفارش قبلی به عمده فروشان مشهد و تهران و سایر شهرستان ها می فروشند. خرده فروشان و عطاری های مشهد، تهران و سایر شهرستان ها هم زعفران را معمولا از سه منبع تهیه می کنند: یا مستقیما از خرده فروشان مناطق تولید، یا از عمده فروشان مشهد و تهران و یا از شرکت های بسته بندی، محصول زعفران را به صورت بسته بندی و استاندارد خریداری می کنند. شرکت های بسته بندی نیز زعفران را به صورت فله از عمده فروشان مشهد، تهران با سایر شهرستان ها به صورت فله به خارج از کشور افغانستان، پاکستان، هندوستان و ...) صادر می کنند.

این در حالی است که پس از استقرار نظام جمهوری اسلامی در ایران تشکل های زیادی اعم از تعاونی روستایی و اتحادیه ها به طور خاص جهت بهبود و توسعه نظام های توزیع و نظارت بر تولید، بسته بندی و صادرات زعفران تشکیل شده، لیکن هنوز هم مشکلات در این رابطه وجود دارد؛ زیرا سازماندهی آنها بنحوی نبوده که به تدریج و متناسب با وظایف گسترده ای که برای آنان در ابتدا در نظر گرفته شده بود، بتوانند زیرساخت های لازم را از نظر قانونی، تشکیلاتی، و تجهیزاتی و در نتیجه تجربی برای بهبود و توسعه نظام بسته بندی و توزیع به دست آورند.

بررسی قیمت های صادراتی زعفران

قیمت های صادراتی زعفران توسط ایران با وجود افزایش تولید و صادرات آن در ۱۰ سال گذشته به حدود دو برابر، همواره روند صعودی داشته و از ۴۲۰ دلار معادل ۷۳۶۷۹۳ ریال به ازای هر کیلوگرم در سال ۱۳۷۶ به ۵۳۵ دلار معادل ۴۸۶۸۹۲۲ ریال به ازای هر کیلوگرم در سال ۱۳۸۵ رسیده و ۲۷ / ۵ درصد افزایش یافته است.

این روند با توجه به جایگاه ایران در تولید جهانی زعفران می تواند شاخص مناسبی برای ارزیابی از وضعیت فعلی و آینده بازار به لحاظ تقاضا و مصرف زعفران در جهان باشد و برای پاسخگویی و تأمین تقاضای جهانی آن، توسعه ظرفیت های تولیدی و فراوری و تجاری را ایجاب می کند. لازم به ذکر است که در اثر اتخاذ سیاست قیمت توافقی قیمت زعفران صادراتی از سال ۸۵ شروع به افزایش کرد به طوری که شاخص قیمت زعفران صادراتی از ۱۵۲ درصد در سال ۸۵ به ۶۲۴ در سال ۸۶ و ۱۱۲۳ در سال ۸۷ رسید .

امارات متحده عربی و اسپانیا حدود ۷۰درصد و کشورهای عربستان صعودی، ایتالیا، هند، فرانسه، سوییس و سوئد در مجموع ۲۰ درصد زعفران ایران را به لحاظ ارزش خریداری کرده و ۱۰ درصد بقیه زعفران ایران به ۳۷ کشور دیگر صادر شده است . اسپانیا به عنوان وارد کننده اصلی زعفران ایران، در سال ۲۰۰۵ به ۷۰ کشور زعفران صادر کرده و ۸۰ درصد زعفران صادراتی این کشور به لحاظ ارزش به ۱۱ کشور صادر شده است که آمریکا و ایتالیا به عنوان بزرگترین مصرف کنندگان به ترتیب ۲۲ و ۱۲ درصد زعفران اسپانیا را خریداری کرده اند.

بررسی مشکلات صادرات زعفران

ایران سالانه با تولید حدود ۹۵ درصد زعفران جهان، از جایگاه متناسبی در تجارت آن برخوردار نیست و کشورهای ثالث با خرید زعفران از ایران وصدور مجدد آن بخشی از ارزش افزوده آن را نصیب خود می کنند؛ این وضعیت نشانگر این واقعیت است که ایران به رغم برخورداری از جایگاه اول در تولید، در صادرات آن مشکل دارد. که در صورت شناخت و اهتمام به حل آنها می توان به کسب جایگاهی متناسب با تولید در تجارت آن، امیدوار بود.

 بهره وری در بخش کشاورزی در همه حوزه ها عموما پایین است و این ناشی از این است که ترکیب نیروی انسانی شاغل در این بخش غالبا بی سواد است و در نتیجه امکان به کار گیری هر گونه دانش فنی نوین را در این بخش با هدف افزایش تولید با چالش مواجه می کند. بنابراین داشتن مشخصه های یک کشور در حال گذر ایجاب می کند با مشکلاتی مواجه باشیم کما اینکه در تجارت وروابط في مابین با کشورهای دیگر، این کشورها رویکردشان پر کردن ظرفیت های خالی کشور مقابل و بهره برداری از نقاط ضعف آن هستند.

خرید زعفران اصل و با کیفیت

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که برای تهیه محصولات ارگانیک و طبیعی از جمله زعفران با مشکل مواجه شده باشید و در اغلب موارد از خریدی که انجام داده اید راضی نبوده اید. چیزی که باید بدانید این است که یک برند معتبر با نام بابا گندم که دارای نماد دو ستاره تجارت الکترونیکی در ایران است در زمینه فروش محصولات ارگانیک در حال فعالیت است و شما می توانید با اطمینان کامل محصولات ارگانیک خود را از آن خریداری نمایید.

اگر می خواهید زعفران اصل را خریداری نمایید این اطمینان را به شما می دهیم که جایی غیر از بابا گندم پیدا نخواهید کرد. ما این اطمینان را به شما می دهیم که تمامی محصولات ما اصل و طبیعی می باشد. خرید عمده زعفران شامل خرید زعفران در مقادیر کیلویی می شود. جهت خرید کلی یا جزئی انواع زعفران با کیفیت خراسان میتوانید با ما در تماس باشید .

قیمت زعفران چگونه تعیین می شود؟

یکی از اولین سوالات در مورد قیمت زعفران این است که قیمت انواع زعفران چگونه تعیین می شود. منظور از انواع زعفران، مدل های مختلف زعفران در بازار است. این مدل ها شامل زعفران سرگل، زعفران دسته ، ریشه زعفران، پیاز زعفران و گل زعفران است.

یکی از واحدهای اصلیِ وزن زعفران، مثقال است. هر مثقال وزنی معادل 4.6 گرم دارد. معمولا در بازار زعفران می پرسند که قیمت زعفران مثقالی چند است؟ اگر شنیده باشید، می گویند که زعفران طلای سرخ است. ویژگی طلا هم این است که به دلیل ارزش بالایش، قیمت متغیری دارد. قیمت زعفران هم به همین شکل است.

قیمت زعفران یک مثقال به موارد مختلفی بستگی دارد، از جمله: کیفیت زعفران، نوع زعفران، بسته بندی زعفران، شهر محل خرید زعفران و ... . قیمت خرید زعفران به صورت فله و یکجا با قیمت خرید زعفران یک مثقالی متفاوت است.شما عزیزان می توانید برای تهیه زعفران با کیفیت بالا و قیمت مناسب به فروشگاه اینترنتی بابا گندم سری بزنید . قیمت عمده زعفران از قیمت فروش جزئی زعفران پایین تر است.

معرفی پروژه های ساختمانی...
ما را در سایت معرفی پروژه های ساختمانی دنبال می کنید

برچسب : سرکه بالزامیک ,زعفران جهان ,روغن زیتون بکر ,برنج علی کاظمی , نویسنده : هاجر افشنگ بازدید : 232 تاريخ : پنجشنبه 28 شهريور 1398 ساعت: 2:46

عمر تشک خوشخواب را افزایش دهیم : آیا می دانید چطور می توان عمر تشک خوشخواب را افزایش داد؟ در پاسخ باید گفت ،ما انسان ها اکثرا یک سوم ساعت از روز خود را در خواب به سر می بریم و این خواب چند ساعته خستگی روز کاری پر تنش و سخت را از تن و جان ما به در می کند.  رفع این خستگی به عواملی بستگی دارد، محل و جای خواب راحت، محیط و فضای آرام، از عوامل تاثیرگذار روی کیفیت خواب است. جهت راهنمایی خرید تشک با ما تماس بگیرید.

عمر تشک خوشخواب را افزایش دهیم

منظورمان از محل خواب تشک است که روی آن دراز کشیده و بدن خسته خود را به آن می سپاریم.

این تشک باید متناسب با بدن ما باشد. در غیر این صورت ممکن است نه تنها خوابی آرام و راحت به ما هدیه نکند، بلکه باعث بروز برخی از مشکلات شود. پس به تشکی که روی آن می خوابید به اندازه تخت خواب و نور اتاق خواب اهمیت دهید و در حفظ آن نیز بکوشید.


عوارض استفاده از تشک نامناسب

تشک های تخت خواب چندین سال است که جایگزین تشک های سنتی قدیمی شده اند، تشک هایی که امروزه تولید می شوند باعث بروز مشکلاتی شده اند. علت اصلی بیماری هایی چون کمردرد ها ، باز شدن مهره های ستون فقرات ، کوفتگی بدن ، استفاده از تشک نامناسب یا اتمام عمر مفید آن است .

تصوراتی غلط درباره تشک

تصوراتی غلط در این باره وجود دارند که طول عمر تشک ها بسیار طولانی است و به همین دلیل هم احتیاجی به مراقبت و نگهداری ندارند و مدت زمان زیادی می توان از آن ها استفاده نمود.

این باور نادرست باعث می شود که بسیاری بدون تعویض تشک خود سال های زیادی از آن استفاده کنند و همین هم علت اصلی مشکلات عضلانی و بدخوابی هااست.

برخی هم بلعکس گمان می کنند هر دو سه سال یکبار بایستی تشک خود را تعویض نمایند،تشک را در حالی که هنوز کارایی دارد عوض کرده و هزینه ی اضافی بابت آن پرداخت می کنند.

 

عمر مفید یک تشک

در واقع طول عمر مفید یک تشک به عواملی چون : جنس و کاربرد آن بستگی دارد .

  • عمر مفید تشک طبی

تشک های طبی با کیفیت بالایی ساخته می شوند به همین دلیل هم دوام بالایی دارند ، طول عمر این تشک ها به طور متوسط 8 سال می باشد.

  • عمر مفید تشک فنری

تشک های فنری در مقایسه با دیگر تشک ها طول عمر کمتری در حدود 4 تا 6 سال دارند ، دلیل این امر کیفیت پایین تر آن هاست.

عمر تشک خوش خواب چند سال است؟


به گفته کارشناسان، با ورود تشک های صنعتی به بازار مشکل کمردرد و دردهایی در ناحیه ستون فقرات نیز افزایش یافت؛ اما این مشکلات قابل حل هستند. در هر حال تشک های خوش خواب  سال ها است جایگزین نمونه های سنتی شده اند.

 به همین دلیل این سوال در ذهن صاحبان این تشک ها به وجود می آید که چگونه می توان این تشک ها را جاودانه نمود و از فرسودگی آنها جلوگیری کرد؛ این سوالی است که نزد اکثر ما وجود دارد.


عمر تشک خوشخواب

برخی تصور می کنند هر یکی دو سال یکبار باید تشک خوش خواب را عوض نمود؟اما اینها باورهایی اشتباه هستند.حقیقت این است که طول عمر یک تشک بسته به جنس و نوع آن متغیر می باشد.

تشک های مخصوص کودک و سالمندان معمولا به دلیل نوع کاربری خاصی که دارند در حدود ۲ تا ۵ سال کاربری دارند که البته این میزان به نوع استفاده و جنس آن بستگی دارد. تشک های فنری معمولا عمری حدود ۴ تا ۶ سال داشته و نمونه های طبی هم عمر مفیدی حدود ۸ سال دارند.

اما کارشناسان می گویند، تشک خوش خواب را در صورت استفاده درست می توان تا ده سال نگهداری نمود.

تمیز کردن تشک خوشخواب

گرد خاک دشمن الیاف و فنر های  تشک شماست و موجب خوردگی آنها خواهد شد. پس تشک خود را به طور منظم جاروبرقی بزنید. علاوه بر این  جارو زدن از ایجاد حساسیت پوستی تماس غبار با بدن جلوگیری نموده و از سلول های مرده پوست و هرگونه ذره و آلودگی که در تشک رخنه کرده است شما را خلاص می کند.

تشک خود را بچرخانید

برای جلوگیری از ساییدگی ،آفتاب سوختگی و پارگی هر چند وقت یک بار آن را  بچرخانید.سعی کنید تشک را با دقت و لحاظ کردن برخی از نکات جابه جا کنید. مثلا برای جابه جا کردن تشک بهتر است از پتو استفاده نموده و هرگز آن را روی زمین نکشید یا هل ندهید. هنگامی که تشک را جابه جا می کنید مواظب باشید رویه یا کاور تشک پاره نشود. جون ممکن است فنرهای تشک از محل پارگی بیرون بزنند.


حتما از محافظ تشک استفاده کنید

حتما برای تشک خود از محافظ تشک یا کاور استفاده کنید. زیرا استفاده از این محافظ ها از لکه شدن،آفتاب سوختگی و نفوذ گرد و غبار به لایه های زیرین تشک جلوگیری و به حفظ شکل آن کمک می کند.

می توانید با شست و شوی کاور یا محافظ خیال خود را بابت تمیزی تشک تا حدودی راحت نمایید.

روشهای نگهداری از تشک خوشخواب

تمرین پرش کودکان روی تشک شما و یا حتی ایستادن روی تشک به گونه ای که فشار زیادی به یک نقطه از آن وارد شود موجب آسیب دیدن فنر ها و فوم تشک می شود.ضمن این که به دلیل خاصیت فنری تشک ممکن است این جست و خیز کودکانه روی تشک باعث بروز صدماتی به کودکان شود.

در خرید تشک به تناسب سایز تشک با تخت دقت کنید

خرید یک تشک با عرض ۱۶۰ برای یک تخت با عرض ۱۸۰ یکی از اشتباهات رایج بسیاری از خریداران کالای خواب است.خرید تشک با اندازه غیر استاندارد موجب می شود که تشک روی سطح تخت حرکت کرده و محافظ ساییده شود.همچنین از زیبایی ست تخت شما نیز می کاهد.

 


چگونه عمر تشک خوش خواب را افزایش دهیم؟

- خوش خواب را به طور منظم جاروبرقی بزنید. این کار موجب می شود گرد و خاکی که در فوم و لابه لای فنرها رفته است خارج شود.

- همچنین جارو زدن از ایجاد آلرژی جلوگیری می نماید و از غبار، سلول های مرده پوست و هرگونه ذره و آلودگی و باگ که در تشک رخنه کرده است شما را خلاص می کند.

- البته دقت کنید برای جارو کشیدن تشک خوش خواب باید سری مخصوصی استفاده کرده و از سری جاروبرقی که با آن فرش، پرده یا سرامیک ها را جارو می کشید استفاده نکنید.

- اگر تشک دونفره است هم با وارد آوردن ضربه های آرام می توانید به حفظ فرم آن کمک کنید. البته سر و ته و چرخاندن تشک های دونفره نیز مقدور است. اما بهتر است این کار را به تنهایی انجام ندهید. زیرا تشک های دو نفره بسیار سنگین هستند.

- سعی کنید تشک را با دقت و لحاظ کردن برخی از نکات جابه جا کنید. مثلا برای جابه جا کردن تشک بهتر است از پتو استفاده کنید و هرگز آن را روی زمین نکشید یا هل ندهید.

شست و شوی تشک چگونه باشد؟
- تشک خوش خواب را نشویید و اگر ناچار به این کار شدید حتما این کار را با مشورت فروشنده یا کارشناس انجام دهید.

- در زمان حمل تشک خوش خواب بهتر است تشک خوش خواب خود را در وضعیت مسطح قرار دهید در غیر این صورت حتما تشک را به جایی تکیه دهید.

- هر از چند گاهی تشک را بدون کاور و محافظ در معرض نور آفتاب قرار دهید. این کار موجب می شود تشک شما میکروب زدایی شود.

- در صورت ریختن مایعات روی تشک حتما محل موردنظر را با دستمال مرطوب تمیز کرده و تشک را با سشوار خشک کنید. خیس و مرطوب ماندن تشک نه تنها به سلامت آن اسیب می زند، بلکه موجب می شود تشک بوی نم بگیرد.

- از زیپ و دکمه های روی تشک و کاور محافظت کنید و در صورت بروز ایراد برای این قسمت ها به سرعت برای رفع عیب یا تعویض زیپ اقدام کنید. زیرا شما را برای تعویض کاور و محافظ یا شست و شوی آن دچار دردسر می کند.

خوشبوکننده روی تشک نزنید

- سعی کنید خوشبوکننده های شیمیایی را زیاد روی تشک نزنید. زیرا ممکن است به تشک شما آسیب بزند. در ضمن برخی از این خوشبوکننده ها ممکن است موجب بروز برخی از حساسیت ها برای شما شوند. زیرا در تماس مستقیم با بدن شما قرار می گیرند.

تشک خوب چگونه باید باشد؟

بهترین تشک برای خوابیدن، تشکی است که از سطح تخت بالاتر بیاید و کم ارتفاع نباشد.

در تشک های معمولی بحث ارتفاع مهم نیست و اصلا ارتفاع تعریف شده ای برای آنها وجود ندارد، درحالی که انواع مدل های طبی و خوش خواب موجود در بازار، دارای ارتفاع متنوع هستند.

محتویات تشک

محتویات تشک ها و نوع مواد تشکیل دهنده آنها در انواع مختلف این محصول متفاوت است ،نمد، فنر، موکت، یونولیت و فوم از جمله مواد تشکیل دهنده تشک های خوش خواب هستند، درحالی که تشک های معمولی فقط از فنر تشکیل شده اند یا ابر و مواد پرکننده نظیر پر و پشم در آنها وجود دارد. مهم ترین نکته در انتخاب تشک تختخواب، بررسی تاثیر آن بر سلامت جسمانی است.

برای این کار انواع تشک های طبی موجود در بازار که سطحی سفت و انعطاف ناپذیر دارند، برای سلامت بدن و به خصوص جلوگیری از گودی کمر و فاصله بین مهره های آن بسیار مفید هستند.

معرفی پروژه های ساختمانی...
ما را در سایت معرفی پروژه های ساختمانی دنبال می کنید

برچسب : جاروبرقی صنعتی ,ابسرد کن,فرچه,سایبان, نویسنده : هاجر افشنگ بازدید : 286 تاريخ : پنجشنبه 28 شهريور 1398 ساعت: 2:40

قیمت فایبر سمنت در مینودشت : فایبر سمنت برد از جمله تجهیزات و مصالحی می باشد که به تازگی در صنعت ساخت و ساز جایگاه ویژه ای پیدا نموده است.در حال حاضر استفاده از فایبر سمنت در مینودشت و سایر شهرهای ایران از انتخاب های اصلی معماران و سازندگان ساختمان است.

مزایای استفاده از فایبر سمنت در مینودشت

  • اجرای همزمان دیوار خارجی همراه با نما و بدون نیاز به سفیدکاری داخلی

  • سرعت اجرای پنج برابر نسبت به سیستم سنتی

  • هزینه ی اجرای بسیار پایین

  • دیوارهای خارجی بتنی ضد زلزله

  • ساخت و ساز تمیز و بدور از آلودگی های سیستم نصب سنتی

  • مقاوم در برابر ضربه،گرما، باران و رطوبت شدید و بدور از فرسایش طی سنین متوالی

  • اجرای دیوار در قسمت های خارجی اسکلت در نتیجه افزایش فضای مفید ساختمان

  • ضخامت بسیار پایین دیوار توام با عایق صوتی و حرارتی

  • وزن بسیار سبک دیوار،نسبت به دیوارهای خارجی موجود

فایبر سمنت چگونه تولید می شود؟

اگر انتخاب شما به عنوان یک ساختمان ساز استفاده از فایبر سمنت است، پس لازم است که بدانید چگونه تولید می شود و اجزای تشکیل دهنده آن کدامند.

صفحات سیمانی مصلح شده با الیاف که با نام فایبر سمنت برد یا صفحات سیمانی الیاف دار شناخته می شوند،مخلوطی همگن از سیمان،سیلیس،الیاف و آب بوده که در فرایند پیچیده ای به نام ماشین هات چک تولید می شود،که عمل آوری نهایی آنها هوا خشک یا با دستگاه اتو کلاو،می باشد.

نحوه اجرای فایبر سمنت در ساختمان

فایبر سمنت برد توسط پیچ بر روی سازه فلزی که روی نما و یا دیوار داخلی یا خارجی ساختمان تعبیه شده است متصل می‌گرددکه مشخصات سازه فلزی بسته به نوع کاربرد فایبر سمنت و همچنین نوع ساختمان و تعداد طبقات متفاوت خواهدبود. نکته حائز اهمیت در نصب فایبر سمنت رعایت درزهای انبساط و نحوه آب بندی می‌باشد.

آیا فایبر سمنت عایق رطوبت است؟

صفحات سیمانی الیاف داربه لحاظ این که عمداتاً از سیمان ساخته شده اند ذاتاً با محیط مرطوب و آب سازگاری خوبی دارند،اما به دلیل وجود الیاف سلولزی در ترکیب آنها و خاصیت جذب آب بالای این مواد در هنگام اشباع شدن از رطوبت چه مستقیم و چه به وسیله بخار و رطوبت موجود در هوا منبسط و در هنگام خشک شدن منقبض می شوند و تنش های ناشی از این کاهش و افزایش طول بر روی محل اتصال نما را دچار مشکل خواهد نمود.

برای جلوگیری از این گونه معایب فایبرسمنت برد در پشت پنل سیلر مخصوص استفاده شده و از روی پنل هم پرایمر و رنگ این وظیفه را انجام می دهند،تا جذب رطوبت به حداقل رسانده شود.

موارد استفاده از فایبر سمنت در مینودشت چیست؟

از آنجایی که صنعت ساختمان را از مهمترین صنایع مولد و پیشران اقتصادی کشور می توان دانست،پس بسیار بدیهی است که هر چقدر این روند سرعت بیشتری پیدا نماید و ساختمان سازان و معمارن هر چه سریعتر به سرمایه در گردش خود دست پیدا کنند،می توانند رونق بسیاری را برای این صنعت به ارمغان آورند و این مهم جز با کوتاه کردن مراحل اخذ پروانه و استفاده از مصالح جدید که سرعت ساخت و ساز را بالا ببرند ممکن نخواهد بود.

فایبرسمنت برد ایرانی در مینودشت

مینودشت از آب و هوای معتدل و مرطوب برخوردار است. بیشترین دما ۵/۴۳ درجه سانتی‌گراد و کم‌ترین دما ۵/۵ درجه سانتی‌گراد و میانگین درجه حرارت سالیانه ۹/۱۷ درجه سانتی‌گراد است.

ریزش باران به دلیل وجود ارتفاعات در شرق و جنوب و وزش بادهای سرد شمالی و مرطوب شمال غرب و همچنین در نقاط کوهستانی تا ارتفاعات متوسط بیشتر است. نواحی کم ارتفاع و جلگه‌ای از آب و هوای معتدل و نیمه مرطوب برخودار است. بیشتر مردم شهر در بخش جلگه‌اى زندگی می‌کنند. رودخانه‌های چهل چای و نرم آب تامین کننده آب مورد نیاز مینودشت است.

بنابراین فایبر سمنت انتخاب خوبی برای ساخت و ساز در این شهر است زیرا هم عایق سرما است و هم گرما.

فایبر سمنت برد نما در مینودشت

فایبر سمنت برد در حال حاضریکی از بهترین نوع مصالح موجود برای پوشش دیوار و کف و می باشد و در نمای ساختمان کاربرد فراوانی یافته است.فایبر سمنت رنگی و فایبرسمنت طرح چوب تنوع زیادی زیادی را در نماسازی به وجود می آورند.

این صفحات برای ساخت و ساز خشک و سیمانی در تمامی ساختمان هایی که با اسکلت فلزی و بتنی ساخته شده اندبرای پارتیشن بندی و پوشش دیوار داخلی و سقف و کف استفاده می شوند.

فایبر سمنت دکوراتیو در مینودشت

فایبرسمنت به دلیل داشتن خواصی چون برش پذیری بسیار مناسب،خم پذیری، سوراخ شدن و .. می تواند در مصارف خاصی جهت برآورده کردن خواست طراحان و معاران مورد استفاده قرار گیرد و در رقابت با مصالح مشابهی همانند چوب،به دلیل مقاومت در برابر رطوبت و حریق و شرایط جوی دارای مزایای بیشتری است.

کاربرد های فایبر سمنت برد

از فایبر سمنت برد در پوشش بیرونی ساختمان،نمای پوسته ایی ساختمان،نمای پوششی سازه ای سبک،پوشش های داخلی ساختمان،پوشش دیوارهای داخلی،پوشش های دکوراتیو ،زیرسازی کاشی و سرامیک در سرویس های بهداشتی،استخرها و فضاهی بسیار مرطوب، سقف کاذب،کفپوش کاذب،دیوار نما و پوشش های ضدحریق مورد استفاده قرار می گیردو ساختمان سازان به راحتی و با اطمینان از آن استفاده می کنند.

شرکت تولید کننده فایبر سمنت

شرکت مدرن سازان رادیس با هدف ترویج سبک سازی و مقاوم سازی در صنعت ساختمان و نهادینه نمودن استفاده صحیح از مصالح سبک از مصارف مختلف از جمله نمای ساختمان،سقف کاذب،دیوار های داخلی و پیرامونی تاسیس گردید.

این شرکت نماینده انحصاری فروش و اجرای فایبرسمنت و تولید کننده فایبر سمنت برد در ایران می باشد. جهت مشاوره و یا خریدبا ما در تماس باشید.

 

معرفی پروژه های ساختمانی...
ما را در سایت معرفی پروژه های ساختمانی دنبال می کنید

برچسب : تولید کننده فایبرسمنت برد ,قیمنت فایبرسمنت برد ,فایبرسمنت برد ایرانی, نویسنده : هاجر افشنگ بازدید : 276 تاريخ : پنجشنبه 28 شهريور 1398 ساعت: 2:36

خبرنامه